Сабақ жоспарлары / Физика

Электромагнитгік индукция құбылысы - Физика, 10 сынып, 81 - сабақ

Сабақтың тақырыбы: Электромагнитгік индукция құбылысы
Электромагнитгік индукция құбылысы - Физика, 10 сынып, 81 - сабақ

Сабақтың мақсаты:
1.     Білімділік. Білімді қалыптастыру (оларға тың, тарихи мэліметтер беріп, тәжірибелер көрсету)
2.  Дамытушылық- Физиканың ең негізгі қағидаларының бірі электромагниттік индукция заңының тұжырымдамасын игеріп, білім-білік дағдысын дамыту шараларын ұйымдастыру.
3.  Тәрбиелілік. Электрондық оқулықпен жұмыс жасауда, тәжірибе жасау барысында жауапкершілік пен ұқыптылықты сактауға дағдылану.
Құрал-жабдықтар, көрнектіліктер: Плакат, катушка, магнит, гальвонометр, өткізгіштер, электрондық оқулық, «Электромагниттік индукция құбылысы»
Сабақ түрі: Кіріктілген сабақ- Оқудың электрондық түрі. 
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауал, демонстрация.
Сабак барысы:
1.     Ұйымдастыру кезеңі.
2.    Бақылау жұмысын талдау. Қатемен жұмыс жасау.
3.  Жаңа тақырыпты баяндау.
4.    Жаңа тақырыпты бекіту.
5. Сабақты қотытындылау.
6. Жеке оқушыларға озық тапсырма беру. 
7. Үй тапсырмасынберу.
I. Жаңа сабақты баяндау.
Электромагниттік өріс теориясынын ашылу тарихын баяндау.
Фарадсй тәжірибесін электрондық оқулықтан бақылап баяндау немесе демонстрациялау.
•   Тәжірибелердіңқорытындысын  тұжырымдау.   Индукция  тогының пайда болу шарты.
а)      Ф≠0;
б) Электромагниттік магнит өрісінің күш сызықтары қиып өтуі қажет.

Электромагниттік индукция құбылысынан тұжырымдау. — индукция Э.Қ.К-і. 

Катушканын ішінде магнит ағыны 32 секунд ішінде 24 мВб-50мВб-ге дейін өзергенде, индукцияның ІОВ артаса Э.Қ.К.-І пайда болуы үшін катушка неше орамнан тұру керек?

Ауданы 20см және 1000 орамнан түартын бірқабатты катушка индукциясы 8 мТл сызықтарына параллел орналасқан катушканың кедергісі 30 Ом. Магнит өрісін алып тастаған кезде катушка бойымен қандай заряд өтеді?

III. Сабақты қорытындылау: Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын бағалау.
IV.     Үйге тапсырма§11.1; Дидакатикалық материалдар И. В. Кем.

Пікір қалдыру (0)

Пікірлер: