Сабақ жоспарлары / Физика
№1 Зертханалық жұмыс - Физика, 8 сынып, 10 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: №1 Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі температурадағы суды араластырғандағы жылу мөлшерін салыстыру.»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: жылу алмасу кезіндегі ыстық судың берген жылуы мен суық судың алған жылу мөлшерін салыстыру және алған нәтижені түсіндіру; оқушылардың теориялық білімдерін нығайту және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: зертханалық,
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері:плакаттар, суреттер, үлестірме қағаздар.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
b)Жылу мөлшері дегеніміз не?
c)Денені қыздыруға қажетті жылу мөлшері қалай есептеледі?
1.Массасы 100 г ыстық суды сыртқы ыдыстың ішіне қойылған калориметрдің ішкі ыдысына қүйыңдар. Ыстық судың іх температурасын өлшеңдер.
2.Стақанға дәл сондай суық су құйып және оның /2 температурасын өлшендер.
3.ЬІстық суы бар ыдысқа абайлап суық су қүйыңцар, алынған қоспаны термометрмен араластырып және оның температурасын олшеңдер.
4.Ыстық судың, қоспаның / температурасына дейін суығанда, берген жылу мөлшерін және суық судың, осы / температураға дейін жылығанда, алған жылу мөлшерін есептендер.
Өлшеу мен есептеу нәтижелерін кестеге жазыңдар:
5.Ыстық судың берген жылу мөлшерін суық судың алған жылу мөлшерімен салыстырындар және тиісті қорытынды жасаңдар.
6.Тәжірибенің салыстырмалы қателігін мына қатынас пен есептендер:, мүндағы Q1-суық судың алған жылу мөлшері,— Q2 ыстық судың берген жылу молшері.
7. Қорытынды шығарыңдар.
1. Білімділік мақсаты: жылу алмасу кезіндегі ыстық судың берген жылуы мен суық судың алған жылу мөлшерін салыстыру және алған нәтижені түсіндіру; оқушылардың теориялық білімдерін нығайту және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: зертханалық,
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері:плакаттар, суреттер, үлестірме қағаздар.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Зертханалық жұмыс жасауға дайындық. (әңгіме)
b)Жылу мөлшері дегеніміз не?
c)Денені қыздыруға қажетті жылу мөлшері қалай есептеледі?
- Техника қауіпсіздігі жөнінде нұсқау.
- Зертханалық жұмысты оқулықтағы нұсқау бойынша орындау.
1.Массасы 100 г ыстық суды сыртқы ыдыстың ішіне қойылған калориметрдің ішкі ыдысына қүйыңдар. Ыстық судың іх температурасын өлшеңдер.
2.Стақанға дәл сондай суық су құйып және оның /2 температурасын өлшендер.
3.ЬІстық суы бар ыдысқа абайлап суық су қүйыңцар, алынған қоспаны термометрмен араластырып және оның температурасын олшеңдер.
4.Ыстық судың, қоспаның / температурасына дейін суығанда, берген жылу мөлшерін және суық судың, осы / температураға дейін жылығанда, алған жылу мөлшерін есептендер.
Өлшеу мен есептеу нәтижелерін кестеге жазыңдар:
Ыстық судың массасы т, кг | Ыстық судың бастапқы темлерату расы t2,°с | Қоспаның температурасы t,°С - | Ыстық судың ерген жылу мөлшері Q2, Дж | Суык судың массасыm кг | Суық судың бастапқы температурасы t1,°C | Суық судың алған жылу мөлшері, Q2, Дж |
6.Тәжірибенің салыстырмалы қателігін мына қатынас пен есептендер:, мүндағы Q1-суық судың алған жылу мөлшері,— Q2 ыстық судың берген жылу молшері.
7. Қорытынды шығарыңдар.
- Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: