Сабақ жоспарлары / Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ тілі пәнінен 9 сыныпқа арналған сабақ жоспарлары
Қазақ тілі пәнінен 9 сыныпқа арналған сабақ жоспарлары: 1,2,3 - тоқсанға арналған.
Білімділік. Тіл қатынас құралы ретінде қоғамдық құбылыс болатындығын білу. Тілсіз қоғам, қоғамсыз тіл жоқ. Тілдің өмір сүру дәйектерін, қалыптасу, даму тарихтарынан хабардар болу.
Тәрбиелік. Тіліміздің тарихи құбылыстарға төтеп беріп, тіл тазалығының, өміршеңдігінің ұзақтығына ат салысу. Тіл жанашыры болу.
Дамытушылық. Тақырыпқа байланысты өз тәжрибелерін сарапқа салу, пайдалану, сөз мәдениеттерін дамыту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері: ой қозғау, топтық жұмыс, проблемалық әдіс, жаттығу жұмыстарын орындау.
Қолданылатын әдебиеттер:
А.А.Қасымбек Қазақ тілі 9 сынып Астана «Арман-ПВ» баспасы 2009
Т.Ақшолақов, Т.Жұмажанова, С.Қалиев, С.Дүйсебаев Қазақ әдебиеті
9 сынып Алматы «Мектеп».
Сабақ барысы: тарих
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.Сабаққа дайындық.
Үй жұмысын тексеру. 8-сыныпта өтілген бағдарлама бойынша пысықтау.
Сұрақ-жауап
Үш топқа бөлініп, кестедегі тақырыптарды тарқату.
4-жаттығу.Өздік жұмыс. Берілген тақырып бойынша пікір даярлау.
Сабақты бекіту
Сұрақ-жауаптар арқылы өтілген сабақты пысықтау.
Тіл неліктен қоғамдық құбылыс болады?
Адамзат тілдің дамуына, өрістеуіне қалай әсер етеді?
Тілдің дамуында немесе өшіп, жоғалуына тарихи құбылыстар қалай әсер етеді?
Сабақты қорытындылау, бағалау
Оқушылардың сауалдарына жауап бере отырып, жаңа сабақты қорытындылау, оқушыларды сабаққа қатысулары бойынша бағалау.
Үй жұмысы
5 бет 2-жаттығу. Қазақ тілінің даму, қалыптасу кезеңдерін зерттеу.
Тәрбиелік. Тіліміздің тарихи құбылыстарға төтеп беріп, тіл тазалығының, өміршеңдігінің ұзақтығына ат салысу. Тіл жанашыры болу.
Дамытушылық. Тақырыпқа байланысты өз тәжрибелерін сарапқа салу, пайдалану, сөз мәдениеттерін дамыту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері: ой қозғау, топтық жұмыс, проблемалық әдіс, жаттығу жұмыстарын орындау.
Қолданылатын әдебиеттер:
А.А.Қасымбек Қазақ тілі 9 сынып Астана «Арман-ПВ» баспасы 2009
Т.Ақшолақов, Т.Жұмажанова, С.Қалиев, С.Дүйсебаев Қазақ әдебиеті
9 сынып Алматы «Мектеп».
Сабақ барысы: тарих
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.Сабаққа дайындық.
Үй жұмысын тексеру. 8-сыныпта өтілген бағдарлама бойынша пысықтау.
Сұрақ-жауап
- Жай сөйлемнің қандай түрлері бар? Мысалдармен дәлелдеңдер.
- Құрмалас сөйлем мен жай сөйлемнің айырмашылығы неде?
- Құрмалас сөйлем неше түрге бөлінеді? Салалас пен сабақтас құрмаластарды қалай ажыратамыз?
- Ой қозғау.Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың тілдің қоғамдағы рөлі, пайдасы туралы әңгімелесу.
- Топтық жұмыс
Тіл - қоғамдық құбылыс | Тіл - қатынас құралы | Тіл - тарихи құбылыс |
Үш топқа бөлініп, кестедегі тақырыптарды тарқату.
- Проблемалық сұрақ қою арқылы оқушылардың ой, пікірін ортаға салғызу.
- Жаттығу жұмыстарын орындау
4-жаттығу.Өздік жұмыс. Берілген тақырып бойынша пікір даярлау.
Сабақты бекіту
Сұрақ-жауаптар арқылы өтілген сабақты пысықтау.
Тіл неліктен қоғамдық құбылыс болады?
Адамзат тілдің дамуына, өрістеуіне қалай әсер етеді?
Тілдің дамуында немесе өшіп, жоғалуына тарихи құбылыстар қалай әсер етеді?
Сабақты қорытындылау, бағалау
Оқушылардың сауалдарына жауап бере отырып, жаңа сабақты қорытындылау, оқушыларды сабаққа қатысулары бойынша бағалау.
Үй жұмысы
5 бет 2-жаттығу. Қазақ тілінің даму, қалыптасу кезеңдерін зерттеу.
Онлайн жүктеп алу:
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: