Сабақ жоспарлары / Физика

Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы. Ұзындықтың қысқаруы - Физика, 11 сынып, 38 - сабақ

Сабақтың тақырыбы: Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы. Ұзындықтың қысқаруы.
Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы. Ұзындықтың қысқаруы - Физика, 11 сынып, 38 - сабақ

Сабақтың мақсаты:
  1. Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау.  Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы мен ұзындықтың қысқаруымен  таныстырып солар жайлы түсінік қалыптастыру.
  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
  3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі:жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау
Сабақтың әдіс-тәсілдері:   Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер, 

Сабақтың барысы:

І.ДКҰйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу;Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру. Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру. Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.   
Бүгінгі негізгі мақсатымыз оқулық бойынша Эйнштейннің салыстырмалылық теориясы мен ұзындықтың қысқаруымен  танысамыз.

 V. ДК.Жаңа материалды меңгерту: 

Салыстырмалылық теориясының постулаттарынан кеңістік пен уақыттың қасиеттеріне қатысты бірқатар маңызды салдарлар туындайды. Біз ол салдарлардың біршама күрделі негіздемелеріне тоқталмаймыз. Тек оларды қыскаша ғана атап өтелік.
Ара қашықтық абсолют шама емес, дененің берілген санақ жүйесіне қатысты қозғалыс жылдамдығына тәуелді.
К санақ жұйесіндегі стерженнің ұзыңдығынарқылы белгілейік, стержень сол жүйеге қатысты тыныштық қалпында болсын. Сонда К1 санақ жүйесіне қатысты стержень  жылдамдықпен қозғалғандағы стерженнің  ұзындығы мына формуламен анықталады:

                               (1)
Осы формуладан,  екенін көреміз. Қозғалыстағы санақ жүйелеріндегі денелер өлшемдерінің релятивистік қысқаруы (Релятивистік деп қозғалыс жылдамдығы жарық жылдамдығына жақын болған кезде байқататын эффектіні айтады.) деген осы.
VІ. ДК. Оқытылып отырған   оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§5.5, 5.6 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
  1. Есептер шығарту. 
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §5.5, 5.6 Есептер шығарту. 
Пікір қалдыру (0)

Пікірлер: