Сабақ жоспарлары / Физика
Бақылау жұмысы - Физика, 8 сынып, 18 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы.
![Бақылау жұмысы - Физика, 8 сынып, 18 - сабақ](/uploads/posts/2020-11/medium/1605851296_d64ac62ddf68a7fb1513494fc037e8d1.jpg)
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру.
1 -нұсқа.
1.Зат құрылысының молекулалық теориясы негізінде балқу және кристалдану кезінде дененің температурасы неліктен өзгермейтіндігін түсіндіріңдер.
2. Калориметр ішінде массасы 100г, температурасы 0°С мұз бар. Калориметрге 100°С-тағы су буын жібереді. Барлық мұз еріген кезде калориметрде қанша су болады? Пайда болған судың температурасы 0°С.
3. Тасқа соғылған кезде тугел еріп кету үшін мұз кесегінің жылдамдығы қандай болу керек?
2-нұсқа.
1. Қатты қыздырылған металды қандай су жылдам суытады: салқын су (*= 20°С) немесе ыстық су (1=100 °С) ?
2.Температурасы 0 °С , массасы 500 г су және массасы 300 г мұздан тұратын қоспаны 40°С температураға дейін қыздыру үшін 100°С-тағы буды жібереді. Су буының қажетті мөлшерін анықтаңдар.
З. Бастапқы температурасы 10°С су тамшысы соғылған кезде түгел буланып кету үшін қандай биіктіктен кұлау керек? Ортаның кедергісін және тамшы бетінің қирауына кететін энергия ескерілмесін.
ІV.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §13-18 қайталау.
- Білімділік мақсаты: оқушылардың білімін тексеру.
- Дамытушылық мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
- Тәрбиелік мақсаты: білімін, білігін қалыптастыру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру.
1 -нұсқа.
1.Зат құрылысының молекулалық теориясы негізінде балқу және кристалдану кезінде дененің температурасы неліктен өзгермейтіндігін түсіндіріңдер.
2. Калориметр ішінде массасы 100г, температурасы 0°С мұз бар. Калориметрге 100°С-тағы су буын жібереді. Барлық мұз еріген кезде калориметрде қанша су болады? Пайда болған судың температурасы 0°С.
3. Тасқа соғылған кезде тугел еріп кету үшін мұз кесегінің жылдамдығы қандай болу керек?
2-нұсқа.
1. Қатты қыздырылған металды қандай су жылдам суытады: салқын су (*= 20°С) немесе ыстық су (1=100 °С) ?
2.Температурасы 0 °С , массасы 500 г су және массасы 300 г мұздан тұратын қоспаны 40°С температураға дейін қыздыру үшін 100°С-тағы буды жібереді. Су буының қажетті мөлшерін анықтаңдар.
З. Бастапқы температурасы 10°С су тамшысы соғылған кезде түгел буланып кету үшін қандай биіктіктен кұлау керек? Ортаның кедергісін және тамшы бетінің қирауына кететін энергия ескерілмесін.
ІV.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §13-18 қайталау.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Облачное хранилище для IP-камер Glazok и его ключевые особенности
Канализационные насосные станции: применение, виды, функции
Эксклюзивные выпуски и лимитированные серии часов Piaget
Профессиональное оборудование для ресторанов, кафе, баров, столовых
На что обратить внимание при выборе беговой дорожки для дома?