Сабақ жоспарлары / Физика
Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері. - Физика, 10 сынып, 25 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері.
![Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері. - Физика, 10 сынып, 25 - сабақ](/uploads/posts/2021-01/medium/1610450633_il_570xn_1961174574_ofzv.jpg)
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: баяндау, сұрақ-жауап, есеп шығару.
Сабақтың көрнекіліктері: плакат, термометр, сұйықтық, барометр, мензурка..
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру. Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру. Б) есептерін тексеру
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Физикалық диктант.
1. Молекуланы сипаттайтын шамалардың аты, өлшем бірлігі және формулаларын жаз.
m0 - Mr - υ- N- d - M- NA- m-
2. Зат молекулаларының тартылыс және тебіліс күштерінің сипаты қандай? Олар неге тәуелді?
3. «Потенциалдық шұңқыр» деп нені айтады?
4. Кристалдық торлардың түрлерін атаңыздар.
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
1. Термодинамикалық шамлар (P,V,T) туралы төменгі сынптан қалыптасқан білімдерін дамыту.
2. Ұғымдар: Жылулық жүйе; Жылулық тепе-теңдік; Макро және микропараметрлер; Физикалық құралдар (термометр, бараометр, мензурка)
3. Термометр және температуралық шкалалар (нүктелер)
4. Топтастыру. (кесте)
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын, өз ойын сауатты, мазмұнды баяндау қабілетін бағалау. §4.4 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §4.4. дайындық сұрақтары.
- Білімділік мақсаты: Термодинамикалық шамалардың физикалы мағынасын ажырату туралы білім-білік дағдысын қалыптастыру.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушының білім-білігін дамыту. Салыстыра білу, керектіні таңдай білу, ең негізгіні есте сақтай білу қабілеттерін дамыту шараларын ұйымдастыру.
- Тәрбиелік мақсаты: Оқушының білімге құштарлығының, еңбекке икемділігінің дамуына ықпал жасау.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: баяндау, сұрақ-жауап, есеп шығару.
Сабақтың көрнекіліктері: плакат, термометр, сұйықтық, барометр, мензурка..
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру. Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру. Б) есептерін тексеру
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Физикалық диктант.
1. Молекуланы сипаттайтын шамалардың аты, өлшем бірлігі және формулаларын жаз.
m0 - Mr - υ- N- d - M- NA- m-
2. Зат молекулаларының тартылыс және тебіліс күштерінің сипаты қандай? Олар неге тәуелді?
3. «Потенциалдық шұңқыр» деп нені айтады?
4. Кристалдық торлардың түрлерін атаңыздар.
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
1. Термодинамикалық шамлар (P,V,T) туралы төменгі сынптан қалыптасқан білімдерін дамыту.
2. Ұғымдар: Жылулық жүйе; Жылулық тепе-теңдік; Макро және микропараметрлер; Физикалық құралдар (термометр, бараометр, мензурка)
3. Термометр және температуралық шкалалар (нүктелер)
4. Топтастыру. (кесте)
![](/uploads/posts/2021-01/medium/1610450640_1610450619325.png)
Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын, өз ойын сауатты, мазмұнды баяндау қабілетін бағалау. §4.4 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Температура-физикалық шама. Кестені толтыр:
![](/uploads/posts/2021-01/medium/1610450707_1610450643167.png)
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Облачное хранилище для IP-камер Glazok и его ключевые особенности
Канализационные насосные станции: применение, виды, функции
Эксклюзивные выпуски и лимитированные серии часов Piaget
Профессиональное оборудование для ресторанов, кафе, баров, столовых
На что обратить внимание при выборе беговой дорожки для дома?
Басқа жаңалықтар:
![Тұтқыр сұйықты. Денелердің аққыштығы. Қанаттық көтеру күші - Физика, 10 сынып, 21 - сабақ](/uploads/posts/2021-01/medium/1610448542_il_570xn_1961174574_ofzv.jpg)
Тұтқыр сұйықты. Денелердің аққыштығы. Қанаттық көтеру күші - Физика, 10 сынып, 21 - сабақ
![Бернулли теңдеуі - Физика, 10 сынып, 20 - сабақ](/uploads/posts/2021-01/medium/1610448426_il_570xn_1961174574_ofzv.jpg)
Бернулли теңдеуі - Физика, 10 сынып, 20 - сабақ
![Гравитациялық өрістегі дененің потенциалдық энергиясы. - Физика, 10 сынып, 17 - сабақ](/uploads/posts/2021-01/medium/1610445733_il_570xn_1961174574_ofzv.jpg)
Гравитациялық өрістегі дененің потенциалдық энергиясы. - Физика, 10 сынып, 17 - сабақ
![Айналмалы козғалыс үшін Ньютонның екінші заңы. Импульс моментерінің сақталу заңы. - Физика, 10 сынып, 14 - сабақ](/uploads/posts/2021-01/medium/1610445288_il_570xn_1961174574_ofzv.jpg)
Айналмалы козғалыс үшін Ньютонның екінші заңы. Импульс моментерінің сақталу заңы. - Физика, 10 сынып, 14 - сабақ