Сабақ жоспарлары / Физика
Бернулли теңдеуі - Физика, 10 сынып, 20 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бернулли теңдеуі.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Баяндау, тірек конспекті құру, есептер шығару.
Сабақтың көрнекіліктері: плакат, аққыш пішінді денелер жиыны, Ғалымдар суреттерінің жинағы.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
1. Кеплер заңдарының тұжырымдамасы.
2. Кеплер заңдарының математикалық негіздері.
3. Есеп шығару мысалдарын талдау.
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
1. Тірек конспектісін құру және баяндау.
2. Сұйық пен газдың қозғалысын қарастыру үшін ұғымдар енгізу.. Ағын сызықтар; ағын түтігі.
3. Сұйықтың қозғалысын сипаттайтын шамалар мен теңдеулер.
4. Бұл теңдеу көптеген сұрақтарға жауап береді
5. Торричелли теңдеуі.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§3.1 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
Есеп шығарту. 7-жаттығу 3
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §3.1, дайындық сұрақтары. 7-жаттығу 1,2,3.
- Білімділік мақсаты: Сұйықтың механикалық қасиетін сипаттайтын ұғымдар мен шамалармен таныстыру арқылы оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуына ықпал ету.
- Дамытушылық мақсаты: Қатты дене мен сұйықтықтың механикалық қасиеттерін салыстыра отырып, білім-білік дағдысын дамыту.
- Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың жауапкершілігін, нәтижеге жетудегі төзімділік қабілетін дамыту шараларын ұйымдастыру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Баяндау, тірек конспекті құру, есептер шығару.
Сабақтың көрнекіліктері: плакат, аққыш пішінді денелер жиыны, Ғалымдар суреттерінің жинағы.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
1. Кеплер заңдарының тұжырымдамасы.
2. Кеплер заңдарының математикалық негіздері.
3. Есеп шығару мысалдарын талдау.
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
1. Тірек конспектісін құру және баяндау.
2. Сұйық пен газдың қозғалысын қарастыру үшін ұғымдар енгізу.. Ағын сызықтар; ағын түтігі.
3. Сұйықтың қозғалысын сипаттайтын шамалар мен теңдеулер.
4. Бұл теңдеу көптеген сұрақтарға жауап береді
5. Торричелли теңдеуі.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§3.1 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
Есеп шығарту. 7-жаттығу 3
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §3.1, дайындық сұрақтары. 7-жаттығу 1,2,3.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Басқа жаңалықтар:
Есептер шығару - Физика, 10 сынып, 18 - сабақ
Айналмалы козғалыс үшін Ньютонның екінші заңы. Импульс моментерінің сақталу заңы. - Физика, 10 сынып, 14 - сабақ
Айналмалы қозғалыстың энергиясы - Физика, 10 сынып, 13 - сабақ
Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы. - Физика, 10 сынып, 2 - сабақ