Бастауыш сыныптар

Өлең оқимын. Менің өмірім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу...
Өлең оқимын. Менің өмірім

Білім беру ұйымының атауы










Пәні:





Әдебиеттік оқу Алматыкітап





Бөлім:





Өзім туралы





Педагогтің аты-жөні:










Күні:










Сынып: 





2 сынып










Сабақтың тақырыбы:





№ 6 сабақ.  Өлең оқимын. Менің өмірім.





Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:





2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу





 Сабақтың     мақсаты





Өлең туралы түсінік алады

Өз ойын, сезімін жеткізуді үйренеді





Құндылықтар және оның мақсаты:





ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті

қалыптастыру





Сабақтың барысы





Сабақтың кезеңі//

уақыты





Педагогтің әрекеті





Оқушының әрекеті





Бағалау





Ресурстар





Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут




Сабақ

тың ортасы

20 минут






























Сергіту сәті

2 минут




Сабақты қорыту

6минут









Қосымша тапсырма

2минут












Кері байланыс

5 минут









Психологиялық ахуалды жақсарту 


 



Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Батыр бабалар туралы мәліметтер айт. Қазақ батырларының есімдерін ата.



Тақырыпты ашу

«Оқу мен жазуға даярлық» әдісі Оқушылар төмендегі жетекші сұрақтарға жауап береді.

–          Өлеңді кім жазады?

–          Өзің білетін бір шумақ өлеңді жатқа оқы.

–          Қай сөздер ұйқасып тұр?.

Оқушылар өз білімімен бөліседі.


Жаңа тақырып

1-тапсырма

«Қойын дәптер» әдісі

Оқушылар оқулықтан Жамбыл Жабаев туралы мәліметтерді оқып, танысады. Қажетті деректерді жазып алады.




2-тапсырма

 «Мәнерлеп оқы» әдісі

Оқушылар мәтінді тізбек бойынша оқиды. Оқыған мәтін мазмұнын топта талдап, мазмұнын топта баяндайды.




3-тапсырма

«Сұрақ-жауап» айдары

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

– Кейіпкердің қуанышын қай сөзінен байқауға болады?

(«Бұл – менің өмірімдегі бақытты сәттердің бірі еді»).



«Нейрожаттығулар» әдісі





Жазылым

4-тапсырма

Бала Жамбылдың қандай қабілеттерін байқағаныңды жаз

Жауап: Жамбыл домбыра тартып, ән салуды ұнатқан




5-тапсырма

Қорытындылау сұрағы:

Мәтіннен қандай әсер алдың?




Үй тапсырмасы

Жамбыл Жабаев пен Сүйінбай ақын туралы үлкендерден сұра, қосымша мәлімет ізде.




 










Қимылдар жасайды, амандасады





Өлеңді мәнерлеп оқиды





Өлең туралы өз ойларын айтады







Әңгімелесу өткізеді









Мәтінмен жұмыс жасайды







Сұраққа жаувп береді





Жаттығу жасайды




Дәптермен жұмыс жасайды








Өз ойын айтады


Кері байланыс жасайды







Мақтап, мадақтап отыру


ҚБ:

« Лейс» әдісі


Дескриптор:

Батыр бабалар туралы мәліметтер айтады-1б

 Қазақ батырларының есімдерін атайды-1б


 





Дескриптор:

Өлең туралы өз ойларын айтады-1б

Сұрақтарға жауап береді-1б




Дескриптор:

Мәтіннің тақырыбын анықтайды-1б

 Негізгі ой туралы дәлелдермен негіздейді-1б



 


Дескриптор:

Сұраққа нақты жауап береді-1б

Жазылым емлесін сақтап жазады-1б




Тамаша жауап!




Дескриптор:

Бала Жамбылдың қандай қабілеттерін байқағандығын жазады-1б

Жазылым емлесін сақтап жазады-1б



Керемет!








«СМС» әдісі









суреттер


Суреттер











оқулық









оқулық




 











оқулық



Таратпа материал




Қимылдар





Жұмыс дәптері






Оқулық












Кері байланыс тақтасы








Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​
Пікір қалдыру (0)

Пікірлер:

Басқа материалдар: