Тарих
§8. VII-XIII ғасырлар аралығындағы исламның даму тарихы
Осы сабақта қол жеткізелетін оқу мақсаты: (оқу бағдарламасына сәйкес) 6. 3. 2. 5. Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру. Сабақтың мақсаты: Орта ғасырлар түсінігін сипаттаймыз. Ортағасырлық шапқыншылықтар...
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ислам тарихы
Мектеп: №9 ЖББОМ Мұғалімнің аты - жөні: Жанабаева Еркем
Күні: Қатысқандар:
Сынып: 6 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§8. VII - XIII ғасырлар аралығындағы исламның даму тарихы
Осы сабақта қол жеткізелетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес)
6. 3. 2. 5. Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру.
Сабақтың мақсаты
Орта ғасырлар түсінігін сипаттаймыз. Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын білеміз.
Бағалау критерийі
Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология.
Ислам, хижра, мұсылмандар, халифат.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер.
1. Арабия түбегі ежелгі өркениет ошақтары болды. Оны дәлелдей аласың ба?
2. Исламға дейінгі дәуірде арабтар пұтқатабынушы халық болуы себебі.
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары тарихтың мадениет пен тілдің біртұтастығы құндылықтарын пайдалану.
АКТ дағдылары
Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану тәсілі оқушылырдың ақпараттық - комуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын, оның ішінде ақпарат іздеу, өңдеу, табу, құрастыру және қажетті ақпаратты ұсыну сияқты дағдыларды дамытуды; өзара ақпарат және идея алмасу мақсатында ынтымақтастық орнатуды; сандық жабдықтар мен қосымшалардың кең спектрін қолдану арқылы өз жұмысын бағалау және жетілдіруді көздейді. Оқыту үрдісінде АКТ - ны қолдану; оқушылардың білімдерін кеңейту үшін мультимедиалық ресурстарды пайдалану, белсенді оқыту тәсілдерін техникалық қолдау үшін интерактивті тақтамен жұмыс – сандық білім беру ресурстары мен ақпаратты іздеу, сұрыптау, фактілер және құбылыстар арасындығы байланыстар мен айырмашылықтарды анықтау, салыстыруға байланысты өздік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастарады. Сандық білім ресурстары.
Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, география.
Алдыңғы білім
§ 7. Ортағасырлық қалалардың дамуы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы:
«Мига шабуыл» әдісі арқылы өткен тапсырманы қайталау.
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогке түсіру.
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау.
1. Ислам, хижра, мұсылмандар, халифат тірек сөздерін пайдалана отырып, жаңа сабақты түсіндіру.
2. Қосымша материалдар арқылы мағынасын ашу.
3. Оқушыларға термин сөздердің мағынасын ашу.
Сабақтың ортасы:
Қысқаша мәлімет
Ислам дінінің пайда болуы. Арабия түбегі ежелгі өркениет ошақтары – Египет, Алдыңғы Азия ( Палестина мен Сирия жерлері) және Қосөзеннің ортасында жатты. Осы дамыған елдерді байланыстырған сауда жолдары Арабия қалалары арқылы өтті. Сондықтан көшпелі мал шаруашылығымен айналысатын арабтар (бәдеуилер) саудамен де айналысты. Исламға дейінгі дәуірде арабтар пұтқа табынушы халық болды.
Ислам діні кедейлерге, жетім - жесірлерге қамқорлық жасауға, мейірімді, рақымды болуға шақырды. Құлдарды еркіндікке жіберуді Аллаға жағымды іс деп жариялады. Сондықтан да Меккенің қарапайым халқы, кедей кепшіктері ислам дінін қуанышпен қабылдап, олардың арасынан жаңа дінге өтушілер күн санап көбейе берді.
Сабақ барысында орындалатын тапсырмалар
1 тапсырма. Жаңа сөздерге анықтама жаз
Бәдәуилер –
Пұтқа табынушылық –
Мұсылмандар –
Хижра –
Умма –
Халифтер –
Империя –
Монархия –
2 тапсырма. Тарихи жылдармен жұмыс.
610 ж, 622 ж, 630 ж, 632 ж, 751 ж.
3 тапсырма. Кесте толтыру.
Араб халифатының басқару жүйесі
Маңызды оқиғалар
Омейя әулеті
Аббас әулеті
Бағдат халифаты
Сабақтың соңы
Қ. Б. «Өзара бағалау» әдісі бойынша Бағдаршам, бағалау парақшалары.
Кері байланыс
§ 8 оқып, мазмұндау. Берілген тапсырмаларды орындау.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы:
«Мига шабуыл» әдісі арқылы өткен тапсырманы қайталау.
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогке түсіру.
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау.
1. Ислам, хижра, мұсылмандар, халифат тірек сөздерін пайдалана отырып, жаңа сабақты түсіндіру.
2. Қосымша материалдар арқылы мағынасын ашу.
3. Оқушыларға термин сөздердің мағынасын ашу.
Сабақтың ортасы:
Қысқаша мәлімет
Ислам дінінің пайда болуы. Арабия түбегі ежелгі өркениет ошақтары – Египет, Алдыңғы Азия ( Палестина мен Сирия жерлері) және Қосөзеннің ортасында жатты. Осы дамыған елдерді байланыстырған сауда жолдары Арабия қалалары арқылы өтті. Сондықтан көшпелі мал шаруашылығымен айналысатын арабтар (бәдеуилер) саудамен де айналысты. Исламға дейінгі дәуірде арабтар пұтқа табынушы халық болды.
Ислам діні кедейлерге, жетім - жесірлерге қамқорлық жасауға, мейірімді, рақымды болуға шақырды. Құлдарды еркіндікке жіберуді Аллаға жағымды іс деп жариялады. Сондықтан да Меккенің қарапайым халқы, кедей кепшіктері ислам дінін қуанышпен қабылдап, олардың арасынан жаңа дінге өтушілер күн санап көбейе берді.
Сабақ барысында орындалатын тапсырмалар
1 тапсырма. Жаңа сөздерге анықтама жаз
Бәдәуилер –
Пұтқа табынушылық –
Мұсылмандар –
Хижра –
Умма –
Халифтер –
Империя –
Монархия –
2 тапсырма. Тарихи жылдармен жұмыс.
610 ж, 622 ж, 630 ж, 632 ж, 751 ж.
3 тапсырма. Кесте толтыру.
Араб халифатының басқару жүйесі
Маңызды оқиғалар
Омейя әулеті
Аббас әулеті
Бағдат халифаты
Сабақтың соңы
Қ. Б. «Өзара бағалау» әдісі бойынша Бағдаршам, бағалау парақшалары.
Кері байланыс
§ 8 оқып, мазмұндау. Берілген тапсырмаларды орындау.
Мектеп: №9 ЖББОМ Мұғалімнің аты - жөні: Жанабаева Еркем
Күні: Қатысқандар:
Сынып: 6 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§8. VII - XIII ғасырлар аралығындағы исламның даму тарихы
Осы сабақта қол жеткізелетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес)
6. 3. 2. 5. Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру.
Сабақтың мақсаты
Орта ғасырлар түсінігін сипаттаймыз. Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын білеміз.
Бағалау критерийі
Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология.
Ислам, хижра, мұсылмандар, халифат.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер.
1. Арабия түбегі ежелгі өркениет ошақтары болды. Оны дәлелдей аласың ба?
2. Исламға дейінгі дәуірде арабтар пұтқатабынушы халық болуы себебі.
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары тарихтың мадениет пен тілдің біртұтастығы құндылықтарын пайдалану.
АКТ дағдылары
Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану тәсілі оқушылырдың ақпараттық - комуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын, оның ішінде ақпарат іздеу, өңдеу, табу, құрастыру және қажетті ақпаратты ұсыну сияқты дағдыларды дамытуды; өзара ақпарат және идея алмасу мақсатында ынтымақтастық орнатуды; сандық жабдықтар мен қосымшалардың кең спектрін қолдану арқылы өз жұмысын бағалау және жетілдіруді көздейді. Оқыту үрдісінде АКТ - ны қолдану; оқушылардың білімдерін кеңейту үшін мультимедиалық ресурстарды пайдалану, белсенді оқыту тәсілдерін техникалық қолдау үшін интерактивті тақтамен жұмыс – сандық білім беру ресурстары мен ақпаратты іздеу, сұрыптау, фактілер және құбылыстар арасындығы байланыстар мен айырмашылықтарды анықтау, салыстыруға байланысты өздік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастарады. Сандық білім ресурстары.
Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, география.
Алдыңғы білім
§ 7. Ортағасырлық қалалардың дамуы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы:
«Мига шабуыл» әдісі арқылы өткен тапсырманы қайталау.
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогке түсіру.
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау.
1. Ислам, хижра, мұсылмандар, халифат тірек сөздерін пайдалана отырып, жаңа сабақты түсіндіру.
2. Қосымша материалдар арқылы мағынасын ашу.
3. Оқушыларға термин сөздердің мағынасын ашу.
Сабақтың ортасы:
Қысқаша мәлімет
Ислам дінінің пайда болуы. Арабия түбегі ежелгі өркениет ошақтары – Египет, Алдыңғы Азия ( Палестина мен Сирия жерлері) және Қосөзеннің ортасында жатты. Осы дамыған елдерді байланыстырған сауда жолдары Арабия қалалары арқылы өтті. Сондықтан көшпелі мал шаруашылығымен айналысатын арабтар (бәдеуилер) саудамен де айналысты. Исламға дейінгі дәуірде арабтар пұтқа табынушы халық болды.
Ислам діні кедейлерге, жетім - жесірлерге қамқорлық жасауға, мейірімді, рақымды болуға шақырды. Құлдарды еркіндікке жіберуді Аллаға жағымды іс деп жариялады. Сондықтан да Меккенің қарапайым халқы, кедей кепшіктері ислам дінін қуанышпен қабылдап, олардың арасынан жаңа дінге өтушілер күн санап көбейе берді.
Сабақ барысында орындалатын тапсырмалар
1 тапсырма. Жаңа сөздерге анықтама жаз
Бәдәуилер –
Пұтқа табынушылық –
Мұсылмандар –
Хижра –
Умма –
Халифтер –
Империя –
Монархия –
2 тапсырма. Тарихи жылдармен жұмыс.
610 ж, 622 ж, 630 ж, 632 ж, 751 ж.
3 тапсырма. Кесте толтыру.
Араб халифатының басқару жүйесі
Маңызды оқиғалар
Омейя әулеті
Аббас әулеті
Бағдат халифаты
Сабақтың соңы
Қ. Б. «Өзара бағалау» әдісі бойынша Бағдаршам, бағалау парақшалары.
Кері байланыс
§ 8 оқып, мазмұндау. Берілген тапсырмаларды орындау.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы:
«Мига шабуыл» әдісі арқылы өткен тапсырманы қайталау.
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогке түсіру.
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау.
1. Ислам, хижра, мұсылмандар, халифат тірек сөздерін пайдалана отырып, жаңа сабақты түсіндіру.
2. Қосымша материалдар арқылы мағынасын ашу.
3. Оқушыларға термин сөздердің мағынасын ашу.
Сабақтың ортасы:
Қысқаша мәлімет
Ислам дінінің пайда болуы. Арабия түбегі ежелгі өркениет ошақтары – Египет, Алдыңғы Азия ( Палестина мен Сирия жерлері) және Қосөзеннің ортасында жатты. Осы дамыған елдерді байланыстырған сауда жолдары Арабия қалалары арқылы өтті. Сондықтан көшпелі мал шаруашылығымен айналысатын арабтар (бәдеуилер) саудамен де айналысты. Исламға дейінгі дәуірде арабтар пұтқа табынушы халық болды.
Ислам діні кедейлерге, жетім - жесірлерге қамқорлық жасауға, мейірімді, рақымды болуға шақырды. Құлдарды еркіндікке жіберуді Аллаға жағымды іс деп жариялады. Сондықтан да Меккенің қарапайым халқы, кедей кепшіктері ислам дінін қуанышпен қабылдап, олардың арасынан жаңа дінге өтушілер күн санап көбейе берді.
Сабақ барысында орындалатын тапсырмалар
1 тапсырма. Жаңа сөздерге анықтама жаз
Бәдәуилер –
Пұтқа табынушылық –
Мұсылмандар –
Хижра –
Умма –
Халифтер –
Империя –
Монархия –
2 тапсырма. Тарихи жылдармен жұмыс.
610 ж, 622 ж, 630 ж, 632 ж, 751 ж.
3 тапсырма. Кесте толтыру.
Араб халифатының басқару жүйесі
Маңызды оқиғалар
Омейя әулеті
Аббас әулеті
Бағдат халифаты
Сабақтың соңы
Қ. Б. «Өзара бағалау» әдісі бойынша Бағдаршам, бағалау парақшалары.
Кері байланыс
§ 8 оқып, мазмұндау. Берілген тапсырмаларды орындау.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: