Сабақ жоспарлары / Физика
Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. - Физика, 8 сынып, 11 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
а) Зертханалык жұмыстың қорытындысы.
б) Өтілген материалды еске түсіру.
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
Тірек схемасы бойынша жұмыс жасау.- Кристалл денелердің балқуы және қатаюы.
- Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі.
1)§13. 14 сұрақтарын талдау.
2) Есептер шығару.
Температурасы -20 °С мұз кесегін ерітіп, 15°С-қа дейІн кыздыру үшін қажетті жылу мөлшерін есепте. Мұздың массасы 200г.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу:
Есеп шығарту
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §13,14
- Білімділік мақсаты: заттың агрегаттық күйлері және қатты денелердің балқу және қатаю температурасы жөнінде негізгі ұғымдарды беру; қатты денелердің балқу және қатаю графигін түсіндіру.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
- Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
а) Зертханалык жұмыстың қорытындысы.
б) Өтілген материалды еске түсіру.
- Затгың агрегаттык күйлері және молекулалық құрылымы.
- Заттың агрегаттық күйлерінін қандай жағдайда орналасуына тәуелділігі (мұз, су, бу).
- Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруіне мысалдар келтІру.
- Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруінің қолданылуы:
- металлургияда;
- электр станцияларында (турбинаға келіп түсетін бу)
- тоңазытқыш кондырғыларда (сығылған газдар).
Заттың агрегаттық күйі | Негізгі қасиеттері | Молекулаларының арақашықтығы (бір молекуланың диаметрімен Салыстырғанды) | Молекулалары қалай қозғалады |
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
Тірек схемасы бойынша жұмыс жасау.- Кристалл денелердің балқуы және қатаюы.
- Балқу температурасы, кейбІр заттардың балқу температурасы (3-кесте бойынша жұмыс)
- Кристалл денелердің балқу және қатаю графигін талдау.
- Балқу және қатаю кезіндегі ішкі энергияның өзгеруі.
- Меншікті балқу жылуы, физикалық мағынасы, өлшем бірлігі (4-кестемен жұмыс).
- Заттың сұйық күйінде(балқу темпсратурасында) ішкі знергиясының жоғары болуы.
- Қатаю (кристалдану) кезінде балқу үшін қандай энергия жүмсалса, сондай энергияның белініп шығуы.
- Балкыған зат ішінде кристалдану центрінІң болу қажеттігі ( катаю процесін жеңілдету үшін)
- Меншікті балку жылуы X, массасы т ( балку температурасындағы) затты балқыту үшін қажетті жылу мөлшерін есептеу формуласы: Q = lm.
1)§13. 14 сұрақтарын талдау.
2) Есептер шығару.
Температурасы -20 °С мұз кесегін ерітіп, 15°С-қа дейІн кыздыру үшін қажетті жылу мөлшерін есепте. Мұздың массасы 200г.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу:
Есеп шығарту
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §13,14
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: