Сабақ жоспарлары / Физика
№3 Зертханалық жұмыс - Физика, 11 сынып, 33 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: №3 Зертханалық жұмыс. «Шынының сыну көрсеткішін жазық параллель пластинаның көмегімен анықтау.»
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері: жазық параллель шыны пластина, түйреуіш-4 дана, сызғыш, ақ қағаз, шам, аккумулятор батареясы, кілт, жалғағыш сымдар, саңылауы бар экран, транспортир.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
VI. ДК. Үй тапсырмасын беру: қайталау
- Білімділік мақсаты: Шынының сыну көрсеткішін жазық параллель пластинаның көмегімен анықтау және алған нәтижені түсіндіру; оқушылардың теориялық білімдерін нығайту және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
- Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері: жазық параллель шыны пластина, түйреуіш-4 дана, сызғыш, ақ қағаз, шам, аккумулятор батареясы, кілт, жалғағыш сымдар, саңылауы бар экран, транспортир.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Зертханалық жұмыс жасауға дайындық. (әңгіме)
- Шынының сыну көрсеткішінің жарық сеулелерінің түсу бұрышы артқан кезде қалай өзгеретінін анықтаңдар.
- Абсалют сыну көрсеткішінің физикалық мағынасы неде?
- Сыну көрсеткішін ең үлкен дәлдікпен, яғни ең кіші қатемен қалай анықтауға болады?
- Техника қауіпсіздігі жөнінде нұсқау.
- Зертханалық жұмысты оқулықтағы нұсқау бойынша орындау.
- Электр шамын кілт арқылы батереяға осып, тізбек құрыңдар.
- Шамның алдына саңылауы бар экранды орналастырып, ал оның сыртына ақ қағаз қойыңдар.
- Кілт арқылы тізбекті қосыңдар да қағаз бетінде жіңішке жарық жолағын алыңдар.
- Жарық жолағына кез келген бұрышпен шыны пластинаны қойыңдар.
- Пластинаның пішінін қағазға сызып, түсетін сәуленің А басы мен В соңын және жарықтың пластинадан Ғ шығу нүктесін белгілеңдер.
- Тізбекті ағытып қағаздан шыны пластинаны алыңдар.
- А және В, В және Ғ нүктелерін қосып, түскен және шыққан сәулелерді сызыңдар. Пластинаға жарықтың В түсу нүктесінде перпендикуляр тұрғызыңдар.
- Транспортирдің көмегімен түсу және сыну бұрыштарын өлшеңдер.
- Шынының сыну көрсеткішін формула бойынша есептеңдер.
- Тәжірибені басқа түсу бұрыштары кезінде қайталаңдар және нәтижелерді салыстырыңдар.
- Тәжірибелерді жарық көзінсіз, ағылшын түйреуіштерін пайдаланып жасаңдар.
- Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.
VI. ДК. Үй тапсырмасын беру: қайталау
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Басқа жаңалықтар:
№1 Зертханалық жұмыс. «Жарықтың интерференциясы мен дифракциясын бақылау» - Физика, 11 сынып, 26 - сабақ
№10 Зертханалық жұмыс. «Шынының сыну корсеткішін анықтау» - Физика, 8 сынып, 63 - сабақ
№6 Зертханалық жұмыс. «Өткізгіштерді параллель және тізбектей қосу» - Физика, 8 сынып, 41 - сабақ
№3 Зертханалық жұмыс. - Физика, 9 сынып, 28 - сабақ