Сабақ жоспарлары / Физика
Бүкіләлемдік тартылыс заңы. - Физика, 10 сынып, 16 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бүкіләлемдік тартылыс заңы.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Интеграциялық тәсіл, топтау.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
6. Оқушыларды 4 топқа бөліп, 4 мысалды әр топтың талдауына бағыт беру.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
Оқушылардың білім - білік дағдысын бағалау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
Материалды топтау.
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: 2.6. (Дидакгикалық материал) 5-ші Өзіндік жұмыс
- Білімділік мақсаты: Оқушыларды білімнен ғана хабардар етіп қоймай, оларға тың мәліметтер беріп, білімді калыптастырудың түрлі шараларды ұйымдастыру.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушыларды такырыпты талдауға, негізгі мәліметтер мен зандарды ажыратып таңдап алуға дағдыландыру.
- Тәрбиелік мақсаты: Физикалық зандарды сауатты, мазмұнды баяндауға, формулаларды таза, дұрыс жазуға, оларды есеп шығаруда қолдануға жаттығу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Интеграциялық тәсіл, топтау.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
- Зертханалық жұмыстың корытындысын талдау.
- Қиын есептердің шығарылуын талдау.
- Ай мен Жер туралы мәліметтерді оқушылардың есіне салу, дәптерге жазып алып, қорытындысын талдау.
- Бұкіләлемдік тартылыс күшінің Ғ-М-m-денелердің массаларының көбейтіндісін тура проплрционал, ал арақашықтықтың квадратына кері пропорцианал екенін еске түсіріпр, тұжырымды оқушылардың қатысуымен талдау.
6. Оқушыларды 4 топқа бөліп, 4 мысалды әр топтың талдауына бағыт беру.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
Оқушылардың білім - білік дағдысын бағалау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
Материалды топтау.
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: 2.6. (Дидакгикалық материал) 5-ші Өзіндік жұмыс
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: