Сабақ жоспарлары / Биология

Биология пәнінен 9 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары

Биология пәнінен 9 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары.
Биология пәнінен 9 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары

Cабақтытың тақырыбы: Кіріспе.                                                                                                             
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды Биология және оған тығыз байланысты ғылымдыардың зерттейтін саласымен таныстыру. 
2. Биология ғылымың маңызын түсіндіре білу. 
3.Ұтшылдықққа тазалыққа тәрбиелеу.                                    
 Сабақтың пәнаралық байланысы: Тарих. 
 Сабақтың әдісі:     Сұрақ жауап,баяндау, 
 Сабақтың барысы: І.     Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ.   Жаңа сабақты түсіндіру.
ІІІ.  Бекіту 
ІV.  Үйге тапсырма беру.

Биология Жер бетіндегі тірі ағзалардың орасан зор сан алуан формаларын және түрлерін зерттейтін тіршілік туралы ғылым. 
Биологияның міндеті тірі ағзалардың қасиеттерін зерттеу және олардың сан алуандығын, құрылыстарынын өзара байланыстары мен қоршаған орта жағдайларын түсіндіре білу. Бактерия-лардың кұрылысы мен тіршілік әрекеттерінін қасиеттерін микробио­логия окытып үйретеді; ботаника барлык, өсімдіктердің құрылысы ж/е физиологиялық қасиеттерін зерттейді; жануарлар дүниесін -зоология, саңырауқұлақтар дүниесін микология зерттеп үйретеді.
Мәселен, генетика ағзалардың тұқым қуалаушылық және өзгергіштік қасиеттерін окытып үйретеді. Ағза-лар құрылымына енетін химиялық заттардын құрамын, таралуы мен өзгеруін биохимия зерттейді. Тіршіліктің жалпы касиеттері және мол-қ деңгейде пайда болуын; тірі ағзалардың қоршаған орта-дағы өзара қатынасын экология окытып үйретеді. Біртүтас ағза мен онын бөлшектері атқаратын ерекшеліктерді физиология зерттейді. 

цитология (жасуша-тану) тірі жүйе ретіндегі жасушаның күрылымын, атқаратын қызметін және қасиеттерін, т. б. Зерттейд
Cабақтың тақырыбы: Организмдердің негізгі құрлымдық деңгейлері.
Сабақтың мақсаты:         1. Оқушыларды  организмдердің негізгі құрлымдық деңгейлері мен таныстыру.                                                                       

2.    Тірі организмдердің негізгі  жаратылыс деңгейлерінің ерекшеліктерін ажырата білу.                                 
3.Ұйымшылдыққа тазалыққа тәрбиелеу.                                    
Сабақтың көрнекілігі:       тірек-сызба, кесте
Сабақтың пәнаралық байланысы: Тарих 
Сабақтың әдісі: Сұрақ жауап,баяндау, кесте толтыру.           . 
Сабақтың барысы: 
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІІІ.  Бекіту 
ІV.   Үйге тапсырма беру.
V.  Үй тапсырмасын тексеру

Тіршіліктің жаратылу деңгейі. Тірі табиғат күрылымының жаратылу деңгейі біркелкі қалыппен баспалдакты бейімделу аркылы кұрылатын қатармен сипатталады.

ДеңгейлерДене құрылымыҚай ғылым зерттейді
Молекула лык., жасушалық, жасушаішілікағза жасушалары, сондай-ак біржасушалылардың жасуша-ішілік кұрылымдары молеку-лалардан күраладыгенетика, химия, физика
Мүшелік-ұлпа-лыккөпжасушалы ағзалар мүше-лер мен ұлпалардан қүраладыцитология гистология
Ағзалықжеке түрлері құраладыөлкетану, жануар
тану, вирусология, анатомия, физио­логия, морфоло­гия, гигиена
Популяциялык-түрлікбелгілі терлер өзара еркін шарылысадыЭКОЛОГИЯ, ЭВОЛЮ-
циялык ілім, мате­матика, генетика
Биогеоценоздызат алмасуы және куат алмасуы негізінде тірі ағзалармен өлі күрамдас бөліктерді мекен ету жағдайларын біріктіре зерттейтін табиғи күрделі жүйеэкология жэне жалпы биология-лык ғылымдар
БиосфералықБарлык. биогеоценоздардың жиынтығы. Жердегі барльщ күбылыстар кіредіэкология, физика, химия, геология, география

ІV.  Үйге  § 2

Биология 9-сынып сабақ жоспарлары


Cабақтытың тақырыбы: Организмдердің негізгі қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды Биология және оған тығыз байланысты ғылымдыардың зерттейтін саласымен таныстыру. 
2. Биология ғылымың маңызын түсіндіре білу. 
3. Ұтшылдықққа тазалыққа тәрбиелеу.     
                              
 Сабақтың пәнаралық байланысы: Тарих. 
 Сабақтың әдісі:     Сұрақ жауап,баяндау, 
 Сабақтың барысы:           

І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ.   Жаңа сабақты түсіндіру.
ІІІ.  Бекіту 
ІV.  Үйге тапсырма беру.
V.  Үй тапсырмасын сұрау.

 Популяция, биогеоценоз, биосфера. А.
1. Биологиялык жүйелердің өлі табигат зерзаттарынан айырмашы-лығы неде?
2.   Жасушаның негізгі кұрылымдық бірлігін атандар.
3.    Тіршілік жаратылысын әр түрлі деңгейлерге бөлу нышандары қандай?
В 1.Тіршіліктің негізгі жаратылым деңгейлерін атаңдар.
2.    Тірі ағзалардың даму бірліктері кандай?
3.   Тірі материя жаратылымының барлык деңгейлеріне кандай касиеттер тән?
С.    Ағза дегеніміз не?
2.    Кандай тірлік жүйені ағзаға дейінгі деп атайды?
3.   Қандай деңгейді ең жоғары деп есептейді? §3.

ІІ.Тірі ағзалардың негізгі қасиеттері
Метаболизм нені білдіреді? О л қандай фазалардан тирады? Плас-тикалыц алмасу тағы қалап аталады? Катаболизм мен ана­болизм; диссимиляция мен ассимиляция туралы не білесіңдер?
Тірі ағзалардың негізгі қасиеттері. Тіршіліктің өлі табиғаттан айырмашылығы - материяның сапалы өмір сүру формасы, яғни био­логиялык форма болуында. Жасушалардың барлық органоидтарының құрылысы күрделі, бірімен-бірі өзара әсерлеседі және белгілі мүлтіксіз кызмет аткарады. 
Тірі ағзалар орган. және бейорган. заттардан түзілген. Жасушадағы  заттарының негізгі массасы нәруыздардан, майлардан, көмірсулардан, нуклеин кышкылдарынан, АТФ ж/е өзге заттардан құралады. 
1.Зат және энергия алмасу -  Тірі ағзалар қ/о белгілі заттарды сіңіре алады, олар-ды басқа түрге айналдырады да, солардын өзгеруі есебінен энергия алып осы заттардың қажетсіз калдықтарын қоршаған ортаға бөледі. Зат алмасудың энерге-тикалың(катаболизм, диссимиляция - зат-тардыц ыдырауы) және икемді (анаболизм, ассимиляция - синтез, қор заттары) 
2.Өзін-өзі реттеу -  Мәселен, инсулин гормоны кебейіп кетсе, қандағы глюкоза мелшері төмендейді, ал глюкоза жеткіліксіз болса, глюкагон және адреналин оньщ мөлшерін арттырады.
3. тітіркендіргіштік-сыртқы ортаға жауап беруі.
4. қозғыштық –тітіркенгішке жауап беру.
4. қозғалыс –орынын ауыстыру.
5.көбею –ата-анасының қасиетін мен белгілерін қайталау. 
6. даму 
ІV.   Үйге  § 2


Пікір қалдыру (0)

Пікірлер:

Басқа материалдар: