Сабақ жоспарлары / Биология

Биология пәнінен 7 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары

Биология пәнінен 7 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары.
Биология пәнінен 7 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары

7 - Сынып 

Күні:
Тақырыбы: Тірі табиғат дүниесі
Мақсаты: Оқушыларға тірі табиғат дүниесі туралы мәлімет беру. Ағзалық әлемнің маңызын көрсету. Тірі табиғат дүниесінің топтарға жіктелуін мәлімдеу.
Міндеті: Тірі ағзаның негізгі қасиеттерімен таныстыру. Өсімдіктер мен   жануарлардың біртұтас ағза екенін қалай дәлелдегені туралы  оқып үйрету
Құрал-жабдықтар: вирустар, саңырауқұлақтар, бытыраңықтар, қыналар, өсімдіктер, жануарлар суреттері. Электрондық көрсетілімдер.
Сабақ типі: жаңа сабақ түсіндіру.
Әдістемелік шешім: оқушылармен сұхбаттасу арқылы дәріс-сабақ жүргізу.
І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу
ІІ. Жаңа сабақ түсіндіру:

Жүйелі жіктеу
1.Ағзалық әлем деген не?
2. Тірі табиғат дүниесі
3. Вирустар дүниесі
4. Бытыранықтар дүниесі
5. Саңырауқұлақтар дүниесі
6. Қыналар дүниесі
7. Тірі ағзалардың негізгі қасиеттері.
1.Бүкіл дүние жүзінде тіршілік етіп, өмір сүретін барлық ағзалар жиынтығы – ағзалық әлем деп аталады. 
2. Тірі табиғат дүниесі дегеніміз – биологияда ағзалық әлемді жүйелеудің ең жоғарғы тобы. Дүние жүзінде ағзалық әлем, тірі ағзалар 5 дүниеге жіктеледі.
    Тірі табиғат дүниесі саңырауқұлақтар
вирустар бытыраныктар өсімдіктер жануарлар
3. Вирус – “У” деген сөз. Бұл жасушасыз тірлік құрылымындағы затия

4. Бұлар микроскоп арқылы ғана көрінетін, жасушасында ядросы жоқ бактериялар мен көк-жасыл балдырлар жатады.
5. 1-ші қасиеті өсімдіктерге ұқсас. Олар қозғалмайды, жасушасы тығыз қабықшамен қапталған. 2-ші қасиеті – жанурларға тән. Жасушасында пластидтер болмағандықтан, ағзалық зат түзбейді, дайын ағзалық заттармен қоректенеді.
6. Қыналар – сирек кездесетін, құрам бөлігінде көк-жасыл балдырлар мен саңырауқұлақ үйлескен ағза.
7. Негізгі ерекшеліктері- тыныс алады, қоректенеді, зәр шығарады, қозғалады, көбейеді, өседі, дамиды, тіршілігін жояды.                                                      
Әсер етуші факторлар
1.Климат
2. Экология
3. Адам
Жаңа ұғым

ІІІ. Бекіту: кесте толтыру

Ағзалық әлем дүниелері

Өкілдері

Дүниеге бөліну себебі

1
2
3
4
5



ІV. Қорытынды: Жануарлардың өсімдіктерден айырмашылықтарына мысал келтіру. 
V. Бағалау
VІ. Үй тапсырмасы: 1-параграф сұрақтарына жауап беру, оқу.
Сынып7
Күні:
Тақырыбы: Жасушасыз тіршілік құрылымы
Мақсаты: Тірі табиғатта вирустар өз алдына дербес вирустар дүниесін құрайтыны туралы мәлімет беру
Міндеті: Вирустар туралы толық ақпарат беру
Дамытушылығы: Вирустар ауру туғызытыны, олардан сақтану шараларын оқып үйрену
Білімділігі: ИТИС ауруының вирусы туралы оқыту, иммунитет – ағзаның қоздырғыштарын қабылдамайтын қасиеті екенін дәлелдеу
Тәрбиелілігі: Вирустардан сақтану шараларын білу, өз гигиенасын сақтау
Құрал-жабдықтар:флипчарт, вирустардың суреттері, ауру туғызатын вирустар суреттері, электронды көрсетілімдер
Сабақ типі: аралас сабақ

І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Ағзалық әлем деген не?
 2. Тірі табиғат дүниесі туралы не білесін?
ІІІ. Жаңа сабақ түсіндіру:

Жүйелі жіктеу
1.Вирустарға жалпы сипаттама
2. Ауру туғызытын вирустар
3. Иммунитет
Вирус-  жасушасы жоқ өте ұсақ бөлшекті затия. Ол екі түрлі неклеин қышқылынан және сыртында нәруызды қабығы бар заттардан құралады. Мөлшері 0,0000002 см. 
Бактерия жасушасына енетін вирус – фаг немесе бактериофаг. 
Вирус ағзаның жасушасына еніп, тіршілігін бұзады, ауру тудырады. Олар: тұмау, балалардың сал ауруы, қызылша, сары ауру, шешек, ИТИС.
Иммунитет- ағзаның ауру қоздырғыштарын қабылдамайтын қасиеті.
Әсер етуші факторлар

ІV. Бекіту: Тірі  табиғатта вирустар өз алдына дербес вирустар дүниесін құрайды. Олар бактериядан да кішкене, жай көзге көріндейді.
V. Қорытынды: Вирус – жасуша ішінде тіршілік етеін паразит. Олар ауру туғызады.
VІ. Үй тапсырмасы: 2 параграфты оқу, ИТИС жөнінде баяндама дайындау
VІІ. Бағалау

Онлайн жүктеп алу:

Пікір қалдыру (0)

Пікірлер:

Басқа материалдар: