Сабақ жоспарлары / Физика
Күн жүйесіндегі денелерге дейінгі қашықтықты анықтау. - Физика, 9 сынып, 40 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Күн жүйесіндегі денелерге дейінгі қашықтықты анықтау.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Бүгінгі негізгі мақсатымыз оқулық бойынша рараллакс тәсілін қолданып, алыстағы денеге дейінгі қашықтықты анықтаумен танысамыз.
Параллакс тәсілін қолданып, алыстағы денеге дейінгі қашықтықты анықтау.
Параллакстық ығысу.
Шырақтың көкжиектік тәсілі.
Жұлдыздың жылдық параллаксі.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§37 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
№1 К. Уран орбитасының үлкен жарты осьі 19 а.б. Оның Күнді айналу периодын есептеп шығарыңдар.
№2 К. Сатурн орбитасының үлкен жарты осьі 9,5 а.б. Оның Күнді айналу периодын есептеп шығарыңдар.
№2 К. Юпитер орбитасының үлкен жарты осьі 5,2 а.б. Оның Күнді айналу периодын есептеп шығарыңдар.
36-жаттығу №1, 3, 5, 7.
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §46, дайындық сұрақтары. 36-жаттығу №2, 4, 6.
- Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау. Параллакс тәсілін қолданып, алыстағы денеге дейінгі қашықтықты анықтау.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
- Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Бүгінгі негізгі мақсатымыз оқулық бойынша рараллакс тәсілін қолданып, алыстағы денеге дейінгі қашықтықты анықтаумен танысамыз.
- Кеплердің бірінші заңы нені тұжырымдайды?
- Кеплердің екінші заңы нені тұжырымдайды?
- Кеплердің үшінші заңы нені тұжырымдайды?
- Планетаның орбита бойымен ең шапшаң және ең баяу қозғалатын нүктелерін анықтаңдар.
- Планета афелийден перигелийге орын ауыстырғанда, оның жылдамдығының мәні қалай өзгереді?
Параллакс тәсілін қолданып, алыстағы денеге дейінгі қашықтықты анықтау.
Параллакстық ығысу.
Шырақтың көкжиектік тәсілі.
Жұлдыздың жылдық параллаксі.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§37 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
№1 К. Уран орбитасының үлкен жарты осьі 19 а.б. Оның Күнді айналу периодын есептеп шығарыңдар.
№2 К. Сатурн орбитасының үлкен жарты осьі 9,5 а.б. Оның Күнді айналу периодын есептеп шығарыңдар.
№2 К. Юпитер орбитасының үлкен жарты осьі 5,2 а.б. Оның Күнді айналу периодын есептеп шығарыңдар.
36-жаттығу №1, 3, 5, 7.
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §46, дайындық сұрақтары. 36-жаттығу №2, 4, 6.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Басқа жаңалықтар: