Биология

Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.

7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау 7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру...
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.

                                                              Тексерілді:                        А.Сарғожаева                        
                                       


Бөлім








Педагогтің тегі, аты       



Кулмеханова Дина Тлепбергенқызы 



Күні



21.09.2023ж



Сынып  7



Қатысушылардың саны



Қатыспағандар саны



Сабақтың тақырыбы



Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары. 
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері.



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары




7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау
7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру



Сабақтың мақсаттары



Қызыл кітаптың  манызын түсінеді.
Қорықтардың орналасу орны мен маңыздылығын түсінеді.

Сабақ барысы


Сабақ кезеңі/
уақыты



Педагогтің іс-әрекеті



Оқушының   іс-әрекеті



Бағалау




Ресурстар




Сабақ басы




Оқушылармен амандасу. 
Сабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Оқушылардың көңіл – күйлерін сұрау. Оқушыларды топқа бөлу. 
Үйге тапсырма
«Ш-Шындық»  немесе «Ж-жалған мағынасының астын сызыңыз


Тұжырым



ш



ж



Сукцессия барысында нақты абиотикалық орта жағдайларына сәйкес,тұрақты комбинациялар қалыптасады



Ш



Ж



Бірінші реттік сукцессия табиғи құрылымы бұзылған экожүйе орнын қалпына келтіруден басталады



Ш



Ж



Бірінші реттік сукцессиялар аумағында өсетін алғашқы организмдер ағаштар мен бұталар



Ш



Ж





Оқушылар амандасады және топқа бөлініп отырады. Жақсы көңіл-күймен сабақты бастайды. 
Үйге тапсырма
«Ш-Шындық»  немесе «Ж-жалған мағынасының астын сызады


Тұжырым



ш



ж



Сукцессия барысында нақты абиотикалық орта жағдайларына сәйкес,тұрақты комбинациялар қалыптасады



Ш



Ж



Бірінші реттік сукцессия табиғи құрылымы бұзылған экожүйе орнын қалпына келтіруден басталады



Ш



Ж



Бірінші реттік сукцессиялар аумағында өсетін алғашқы организмдер ағаштар мен бұталар



Ш



Ж





Қол шапалақтау


Бағалау критерийі



Дескриптор



Ұпай



Экологиялық  сукцессия үдерсін анықтайды.



Сукцессия барысына әсер ететін орта жағдайларын түсінеді
Сукцессия үдерісін анықтайды
Бірінші реттік сукцессиялар аумағында өсетін алғашқы өсімдікті біледі



1
1
1





Оқулық,
Интербелсенді тақта, сурет.



Сабақ ортасы
1-тапсырма
ЕБҚЕО




Жаңа сабақ. 
Ой қозғау. Видеоролик көрсету.
Сұрақ-жауап. Видеороликте бейнеленген суреттерді көрсету арқылы оқушыларға сұрақтар қою.
1.Қандай аумақтар қорықтар деп аталады?
2. Қандай қорықтарды білесіңдер?
3. Қорықтардың қорықшалардан айырмашылығы неде?
4.Өсімдіктер мен жануарлардың жер беінен жойылу себептерін атаңдар?
5. Қандай организимді эндемик дейміз?
Жеке жұмыс. 
Қазақстан Республикасының қорықтарында кездесетін өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің ретін төмендегі кестедегі қорықтар тұсына жазыңыз. 
   
1-Грейг қызғалдағы     2- Қалқантұмсық-жылан      3-сабаншы
   
4-Адамтамыр                   5-үнді жайрасы                  6-қоқиқаз


Ақсу-Жабағылы



Алма
ты



Барса
келмес



Қорғал
жын



Қаратау



Батыс Алтай



































Оқушылар жаңа сабаққа байланысты видеороликті көріп, тақырып туралы түсінік қалыптастырады. Видеороликте бейнеленген суреттерді көру арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Жеке жұмыс. 
Қазақстан Республикасының қорықтарында кездесетін өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің ретін төмендегі кестедегі қорықтар тұсына жазады.
1-Грейг қызғалдағы     2- Қалқантұмсық-жылан      3-сабаншы
4-Адамтамыр                   5-үнді жайрасы                  6-қоқиқаз


Ақсу-Жабағылы



Алма
ты



Барса
келмес



Қорғал
жын



Қаратау



Батыс Алтай



































Жарайсың!
Өте жақсы!
Керемет!


Бағалау критерийі



Дескриптор



Ұпай



Қазақстан Республикасының табиғи аумақтарында ерекше қорғалатын өсімдіктері мен жануарларды сипаттайды.



Суреттен Ақсу-Жабағылы қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды
Суреттен Алматы қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды       анықтайды 
Суреттен Барсакелмес  қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды
Суреттен Қорғалжын қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды 
Суреттен Қаратау қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды       анықтайды
Суреттен Батыс Алтай қорығында кездесетін өсімдіктер мен жануарларды  анықтайды



0,5
0,5
0,5
0,5
0,5
0,5





Интербелсенді тақта, видеоролик.
Кесте, оқулық



2-тапсырма



Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру
Қорықтарды орналасу аймағына қарай сәйкестендіріңдер


А) Алматы қорығы



1. Маңғыстау



В) Марқакөл қорығы



2. Ақмола облысы



С)Үстірт қорығы



3. Алматы облысы



Д) Қорғалжын қорығы 



4.Шығыс Қазақстан





Жұптық жұмыс.
Оқушылар қорықтарды орналасу аймағына қарай сәйкестендіреді


А) Алматы қорығы



1. Маңғыстау



В) Марқакөл қорығы



2. Ақмола облысы



С)Үстірт қорығы



3. Алматы облысы



Д) Қорғалжын қорығы 



4.Шығыс Қазақстан

                                       





Бағалау критерийі



Дескриптор



Ұпай



Қазақстан Республикасының табиғи аумақтарындағы қорықтардың орналасу аймағын       сипаттайды.



Алматы қорығының орналасу аймағын анықтайды
Марқакөл қорығының орналасу аймағын анықтайды
Үстірт қорығының орналасу аймағын анықтайды
Қорғалжын  қорығының орналасу аймағын анықтайды



1
1
1
1





Кесте, оқулық, қарындаш.



Сабақ соңы




Үй тапсырмасы: 
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері.
Кері байланыс: «Мадақтау сэндвичі»
1. Бөлік - позитивті комментарий, не ұнады?
2. Бөлік - не нәрсені жақсарту қажет?
3. Бөлік - маған ұнады, бірақ  жақсартамын…..



Үй  тапсырмасын жазып алады.



ҚБ қойылады.







​Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​
Пікір қалдыру (0)

Пікірлер:

Басқа материалдар: