Информатика
Бағдаршам-робот
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Түс датчигінің негізгі қызметін біледі Көптеген оқушылар: Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам - робот жасай алады Кейбір оқушылар: дайын роботты іске қоса алады...
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Робототехника. Лабиринт және кегельринг
Педагогтың аты-жөні
Күні
Сынып: 4
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Бағдаршам-робот
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.5.1.1 түс датчигін қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Түс датчигінің негізгі қызметін біледі
Көптеген оқушылар:
Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасай алады
Кейбір оқушылар:
дайын роботты іске қоса алады
ЕБҚ бар балалар үшін
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту
-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты пысықтау. 1-тапсырма
Дескриптор:
-сурет пен түс датчигінің режимдерін сәйкестендіреді.
ҚБ: «Стикер» әдісі
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Тапсырманы орындайды
Стикер
Карточка
Сабақтың ортасы
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Бағдаршамның жасыл, сары, қызыл түстен тұратыны бәрімізге белгілі. Сондықтан бағдаршам-робот жасау үшін бізге түс датчигі керек. Осы бағдаршам-роботты жасау үшін осы командаларды пайдаланамыз:
Бағдаршам-робот жасыл түсті көргенде «Green»деп, яғни жасыл түс екенін хабарлап, алға жылжиды.
Сары түсті көрсе , «Yellow» деп, сары түс екенін хабарлап, жылдамдығын төмендетеді, қызыл түсті көрсе, «Red» деп, қызыл түс екенін хабарлап,тоқтау қажеттігін білдіреді.
Түстердің параметрі көптеген түстер моделі көмегімен құралады. Кең таралған модель түрі- RGB. RGB үш негізгі түстен құралған. Ол қызыл Red, жасылGreen, көк Blue дегенді білдіреді.
Бағдаршам жүйесі 1914 жылы 5 тамызда Америка Құрама Штаттарының Кливленд қаласында орнатылды. Ол жартылай автоматтандырылғандықтан, арнайы полиция қызметкерлері кезекпен басқарып отырған екен.
(Ө) 2-тапсырма. Практикалық жұмыс.
Бағдаршам –роботты жасау.
45-бет оқулық
Дескриптор:
-Lego Mindstorms Education программаны іске қосуды біледі;
-оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды;
-дайын роботты іске қоса алады.
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
Мұғалімді тыңдайды
Тапсырманы орындайды
«Бағдаршам» әдісі
Интербелсенді тақта/ компьютер
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Үй тапсырмасы
§10, жұмыс дәптері 21-22-бет
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
№33 "№33 жалпы орта білім беру мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Абакова Сауле Бейсембевна «Информатика» пәнінін мұғалімі
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Бөлім
Робототехника. Лабиринт және кегельринг
Педагогтың аты-жөні
Күні
Сынып: 4
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Бағдаршам-робот
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.5.1.1 түс датчигін қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Түс датчигінің негізгі қызметін біледі
Көптеген оқушылар:
Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасай алады
Кейбір оқушылар:
дайын роботты іске қоса алады
ЕБҚ бар балалар үшін
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту
-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты пысықтау. 1-тапсырма
Дескриптор:
-сурет пен түс датчигінің режимдерін сәйкестендіреді.
ҚБ: «Стикер» әдісі
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Тапсырманы орындайды
Стикер
Карточка
Сабақтың ортасы
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Бағдаршамның жасыл, сары, қызыл түстен тұратыны бәрімізге белгілі. Сондықтан бағдаршам-робот жасау үшін бізге түс датчигі керек. Осы бағдаршам-роботты жасау үшін осы командаларды пайдаланамыз:
Бағдаршам-робот жасыл түсті көргенде «Green»деп, яғни жасыл түс екенін хабарлап, алға жылжиды.
Сары түсті көрсе , «Yellow» деп, сары түс екенін хабарлап, жылдамдығын төмендетеді, қызыл түсті көрсе, «Red» деп, қызыл түс екенін хабарлап,тоқтау қажеттігін білдіреді.
Түстердің параметрі көптеген түстер моделі көмегімен құралады. Кең таралған модель түрі- RGB. RGB үш негізгі түстен құралған. Ол қызыл Red, жасылGreen, көк Blue дегенді білдіреді.
Бағдаршам жүйесі 1914 жылы 5 тамызда Америка Құрама Штаттарының Кливленд қаласында орнатылды. Ол жартылай автоматтандырылғандықтан, арнайы полиция қызметкерлері кезекпен басқарып отырған екен.
(Ө) 2-тапсырма. Практикалық жұмыс.
Бағдаршам –роботты жасау.
45-бет оқулық
Дескриптор:
-Lego Mindstorms Education программаны іске қосуды біледі;
-оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды;
-дайын роботты іске қоса алады.
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
Мұғалімді тыңдайды
Тапсырманы орындайды
«Бағдаршам» әдісі
Интербелсенді тақта/ компьютер
Сабақтың соңы
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Өзін-өзі бағалау.
Үй тапсырмасы
§10, жұмыс дәптері 21-22-бет
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
№33 "№33 жалпы орта білім беру мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Абакова Сауле Бейсембевна «Информатика» пәнінін мұғалімі
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Басқа жаңалықтар: