Сабақ жоспарлары / Физика
Франк-Герц тәжірибесі - Физика, 11 сынып, 50 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Франк-Герц тәжірибесі.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І.ДКҰйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу;Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А)теориялық білімдерін тексеру. Ә)практикалық тапсырмаларын тексеру. Б)есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Бүгінгі негізгі мақсатымыз оқулық бойынша Сутегі атомының Бор жасаған моделінің ұқсастығымен танысамыз.
Сонымен, Франк пен Герцтің тәжірибесінде атомдардыңдискретті энергетикалық деңгейлері бар екені тікелей байқалады. Осы сипатталған процестер белгілі бір ықтималдылықпен жүретінін естен шығармау керек.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§7.5 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау. Сутегі атомының Бор жасаған моделімен таныстырып солар туралы түсінік қалыптастыру.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
- Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І.ДКҰйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу;Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А)теориялық білімдерін тексеру. Ә)практикалық тапсырмаларын тексеру. Б)есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Бүгінгі негізгі мақсатымыз оқулық бойынша Сутегі атомының Бор жасаған моделінің ұқсастығымен танысамыз.
- Стационар орбита үшін қандай шарт орындалады.
- Сутек тектес атом деп нені айтамыз?
- Бор теориясы атомдық газдардың сызықтық спектрлерін қалай түсіндіреді?
Сонымен, Франк пен Герцтің тәжірибесінде атомдардыңдискретті энергетикалық деңгейлері бар екені тікелей байқалады. Осы сипатталған процестер белгілі бір ықтималдылықпен жүретінін естен шығармау керек.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§7.5 дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Есептер шығарту. 7.4.1-7.4.3.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Басқа жаңалықтар:
Де Бройль толқындары - Физика, 11 сынып, 51 - сабақ
Бор моделі және ұқсастық принципі - Физика, 11 сынып, 48 - сабақ
Бор пастулаттары. Сутегі атомының Бор жасаған моделі. - Физика, 11 сынып, 47 - сабақ
Атомдардың сәуле шығару және сәуле жұту спектрлері. Бор пастулаттары. - Физика, 9 сынып, 47 - сабақ