Сабақ жоспарлары / Физика

Менделеев-Клайперон теңдеуі. Изопроцесстер. - Физика, 10 сынып, 28 - сабақ

Сабақтың тақырыбы: Менделеев-Клайперон теңдеуі. Изопроцесстер.
Менделеев-Клайперон теңдеуі. Изопроцесстер. - Физика, 10 сынып, 28 - сабақ

Сабақтың мақсаты:
  1. Білімділік мақсаты: МКТ-ның негізгі теңдеуін қолдана отырып, идеал газ күйінің теңдеуін оқушылардың өзбетінше қорытып шығаруына мүмкіншілік жасайтын шараларды ұйымдастыру.
  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушының білім-білігін дамыту. Салыстыра білу, керектіні таңдай білу, ең негізгіні есте сақтай білу қабілеттерін дамыту шараларын ұйымдастыру.
  3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушының  білімге құштарлығының, еңбекке икемділігінің дамуына ықпал жасау.
Сабақтың түрі: Өз бетінше жаңа сабақты меңгеру
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Тірек конспект құрубаяндау, топтау, есеп шығару.
Сабақтың көрнекіліктері: плакат,  барометр.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:  
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.  Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.  Б) есептерін тексеру

 
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.   
Қиын есептермен жұмыс.
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
1. Тірек конспектісін құрастыру.
2. Тірек конспектісін ауызша баяндау 
  • Идеал газ күйінің теңдеуі қандай шама;
  • Изопроцестер деп қандай процестерді айтамыз;
  • Әр процестің графигін талдау;
  • Дальтон заңын тұжырымдаңдар.
VІ. ДК. Оқытылып отырған  оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын, өз ойын сауатты, мазмұнды баяндау қабілетін бағалау.    §4.6  дайындық сұрақтарын талдау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
1. Тақырыпты топтау.

VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §4.6. дайындық сұрақтары. 9-жаттығу 1-5 есептер.
Пікір қалдыру (0)

Пікірлер: