Сабақ жоспарлары / Қазақ тілі мен әдебиеті
Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері - Қазақ тілі, 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері. Нүкте, сұрау белгісі.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілерімен таныстыру. Төменгі сыныптарда өткен материалдарды еске түсіру.
Міндеттері:Жұрт алдында мәдениетті сөйлей білуге дағдыланады. Теориялық білімді практикада қолданады. Білім, білік, дағдыны қалыптастыру.Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін бекітеді.
Қолданылған әдіс-тәсілдер: “Негізгі идеяны суреттеу”, эссе жазу.
Көрнекіліктер: Плакат, ақ парақтар, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.
І. Қызығушылықты ояту
Қазақ тілі пәнінен төменгі сыныптарда өткен материалдарын еске түсіру.
Психологиялық жаттығу жұмысы. РЕЛАКСА ЦИЯ.
Релаксация
(Психологиялық жаттығу)
Балалар, әрқайсымыз өзімізге ыңғайлы, жайлы жер тауып отырайық. Басымызды сәл бұрып, қолымызды тіземізге, бар зейінімізді маған аударып, көзімізді жұмайық. Қол аяғымызға жайлы, жағымды энергия берілуде. Денемізден ток жүріп өткендей, аздап ысып келеді. Рахаттану сезімін басымыздан кешкендейміз. Осы қалпымызда 10 секунттай отырамыз. Мен кері санағанда ойымызды жинақтап, көзімізді ашуға даярланамыз. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0. Енді бәріміз бастапқы қалпымызға келеміз. Көзімізді ашамыз.
ІІ. Мағынаны тану.“НЕГІЗГІ ИДЕЯНЫ СУРЕТТЕУ” СТРАТЕГИЯСЫ.
121-жаттығу.Мәтіннен шебер сөзінің синонимін,қоңыр, жыртық сөзінің тура мағынасын жазыңдар.
122—жаттығу
1 Сөйлемдердің соңына тыныс белгілерін қойыңдар.
2.Қарамен жазылған сөздердің мағынасын спикер шығып қорғайды. 1
ұсыныс, 1 пікір.
ТАПСЫРМА:
Топ мүшелерінің өз тақырыптарын қорғау кезінде қолданған 1 мақал-мәтел немесе қанатты сөзін тақтаға жаздырып, сөз таптарына талдау жасату.
Ойашар. Түрлі түстер тесті Авторы М.Лютер
Оқушыларға алдын ала дайындалған түрлі түстегі кеспе қағаздар таратылады. Әрбір оқушы өзіне ұнаған түсті таңдайды.Қазіргі сәтте қандай көңіл – күйде отырғандарын анықтау.
Негізгі түстер:
Көк – тыныштық, қанағаттанарлық.
Жасыл - өзіне сенімділік, табандылық.
Қызыл – күштілік, агрессия, қозу.
Сары – белсенділік, көңілділік, қарым-қатынасқа ұмытылу.
Көмекші түстер:
Қара, Қоңыр, Күлгін, Қызғылт – қорқыныш, қорқынышты бастан өткізу, дабыл, негізінен адам бойындағы негативті (жағымсыз) жағдайларды көрсетеді.
ІІІ.Ой толғаныс.
І топ.”Мен таңдаған мамандық”
ІІ топ.”Менің сүйікті кейіпкерім”
ІІІ топ.”Ең қызықты оқиға”
Сабақты бекіту: Ана тақырыбында мақал-мәтелдер жазу
Бағалау.
Бағалау парағы.
Үйге тапсырма: Сөйлем соңында келетін тыныс белгілерді қатыстырып
«Ана-өмір шырағы» тақырыбында шағын
шығарма жазыңдар.
Міндеттері:Жұрт алдында мәдениетті сөйлей білуге дағдыланады. Теориялық білімді практикада қолданады. Білім, білік, дағдыны қалыптастыру.Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін бекітеді.
Қолданылған әдіс-тәсілдер: “Негізгі идеяны суреттеу”, эссе жазу.
Көрнекіліктер: Плакат, ақ парақтар, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.
І. Қызығушылықты ояту
Қазақ тілі пәнінен төменгі сыныптарда өткен материалдарын еске түсіру.
Психологиялық жаттығу жұмысы. РЕЛАКСА ЦИЯ.
Релаксация
(Психологиялық жаттығу)
Балалар, әрқайсымыз өзімізге ыңғайлы, жайлы жер тауып отырайық. Басымызды сәл бұрып, қолымызды тіземізге, бар зейінімізді маған аударып, көзімізді жұмайық. Қол аяғымызға жайлы, жағымды энергия берілуде. Денемізден ток жүріп өткендей, аздап ысып келеді. Рахаттану сезімін басымыздан кешкендейміз. Осы қалпымызда 10 секунттай отырамыз. Мен кері санағанда ойымызды жинақтап, көзімізді ашуға даярланамыз. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0. Енді бәріміз бастапқы қалпымызға келеміз. Көзімізді ашамыз.
ІІ. Мағынаны тану.“НЕГІЗГІ ИДЕЯНЫ СУРЕТТЕУ” СТРАТЕГИЯСЫ.
121-жаттығу.Мәтіннен шебер сөзінің синонимін,қоңыр, жыртық сөзінің тура мағынасын жазыңдар.
122—жаттығу
1 Сөйлемдердің соңына тыныс белгілерін қойыңдар.
2.Қарамен жазылған сөздердің мағынасын спикер шығып қорғайды. 1
ұсыныс, 1 пікір.
ТАПСЫРМА:
Топ мүшелерінің өз тақырыптарын қорғау кезінде қолданған 1 мақал-мәтел немесе қанатты сөзін тақтаға жаздырып, сөз таптарына талдау жасату.
Ойашар. Түрлі түстер тесті Авторы М.Лютер
Оқушыларға алдын ала дайындалған түрлі түстегі кеспе қағаздар таратылады. Әрбір оқушы өзіне ұнаған түсті таңдайды.Қазіргі сәтте қандай көңіл – күйде отырғандарын анықтау.
Негізгі түстер:
Көк – тыныштық, қанағаттанарлық.
Жасыл - өзіне сенімділік, табандылық.
Қызыл – күштілік, агрессия, қозу.
Сары – белсенділік, көңілділік, қарым-қатынасқа ұмытылу.
Көмекші түстер:
Қара, Қоңыр, Күлгін, Қызғылт – қорқыныш, қорқынышты бастан өткізу, дабыл, негізінен адам бойындағы негативті (жағымсыз) жағдайларды көрсетеді.
ІІІ.Ой толғаныс.
І топ.”Мен таңдаған мамандық”
ІІ топ.”Менің сүйікті кейіпкерім”
ІІІ топ.”Ең қызықты оқиға”
Сабақты бекіту: Ана тақырыбында мақал-мәтелдер жазу
Бағалау.
Бағалау парағы.
Топтағы оқушының аты | Бағалау критерийлері | |||
121-жаттығу | 122-жаттығу | Ой толғаныс | Қорытынды баға | |
1. |
Үйге тапсырма: Сөйлем соңында келетін тыныс белгілерді қатыстырып
«Ана-өмір шырағы» тақырыбында шағын
шығарма жазыңдар.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: