Сабақ жоспарлары / Қазақ тілі мен әдебиеті
Ақынның отты поэзиясы - Қазақ тілі, 10 сынып
Тақырыбы:Ақынның отты поэзиясы
Мақсаты: Ақынның отты поэзиясына талдау жасай отырып,мазмұнын ашу, түсіндіру.
Дамытушылығы: Өлеңдерінің көркемдік еркшелігі, Исатай бейнесін сомдаудағы тәсілі.
Тәрбиелілігі: Елін, жерін, халқын сүюге баулу.
Әдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, талдау.
Түрі: Білімді жетілдіру сабағы
Барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Адамның басқа тіршілік иесінен басты айырмасы – сөзбен саналы іс-әрекет десек, Махамбет Өтемісұлында жалын отты өлеңдері мен елі үшін жанын пида етер қайратты ерлігі қатар жүреді. «Менің атым – Махамбет», «Атадан туған аруақты ер», «Нарын», «Тайманның ұлы - Исатай»
IV. Махамбет жырларында ақынның лирикалық кейіпкері – «Мені» қалай cуреттеледі? Мысал келтіріңдер.
Үлгі: Мен кесекті ердің сойымын
Немесе: Мен,мен,мен едім...
Махамбеттің: «Жақсыларға көп едім, Жамандарға жоқ едім»,- деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?
V. Венн диаграммасын тиісті талап бойынша толтырыңдар.
VI. «Махамбеттің патриотизмі –ұрпаққа үлгі» тақырыпта ой толғау жазу.
VII. Сабақты қорыту.
VIII. Үйге: “Асыл адам айнымас» деген тақырыпта Махамбет пен Исатай арасындағы адал достық туралы шағын эссе жазыңдар. Тест құрау.
IX. Бағалау
Дамытушылығы: Өлеңдерінің көркемдік еркшелігі, Исатай бейнесін сомдаудағы тәсілі.
Тәрбиелілігі: Елін, жерін, халқын сүюге баулу.
Әдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, талдау.
Түрі: Білімді жетілдіру сабағы
Барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
- 1. Махамбет өмір сүрген қоғамдық кезең мен өскен ортасы жайлы не айтасың?
- 2. Махамбет өмір сүрген кезеңдеегі басты оқиғалар және оған ақынның қарым-қатынасы қалай көрінеді?
- 3. Махамбет өмірбаянының негізгі кезеңдерін сол кездегі саяси-әлеуметтік жағдайымен байланыстыра шығармаларына мысал келтір.
Адамның басқа тіршілік иесінен басты айырмасы – сөзбен саналы іс-әрекет десек, Махамбет Өтемісұлында жалын отты өлеңдері мен елі үшін жанын пида етер қайратты ерлігі қатар жүреді. «Менің атым – Махамбет», «Атадан туған аруақты ер», «Нарын», «Тайманның ұлы - Исатай»
IV. Махамбет жырларында ақынның лирикалық кейіпкері – «Мені» қалай cуреттеледі? Мысал келтіріңдер.
Үлгі: Мен кесекті ердің сойымын
Немесе: Мен,мен,мен едім...
Махамбеттің: «Жақсыларға көп едім, Жамандарға жоқ едім»,- деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?
V. Венн диаграммасын тиісті талап бойынша толтырыңдар.
Ақын | Ортақ белгі | Жырау |
VI. «Махамбеттің патриотизмі –ұрпаққа үлгі» тақырыпта ой толғау жазу.
VII. Сабақты қорыту.
VIII. Үйге: “Асыл адам айнымас» деген тақырыпта Махамбет пен Исатай арасындағы адал достық туралы шағын эссе жазыңдар. Тест құрау.
IX. Бағалау
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: