Сабақ жоспарлары / Бастауыш сыныптар
3 - сыныпқа арналған сабақ жоспары: Дүниетану
Дүниетану пәнінең бастауыш сыныптарға арналған сабақ жоспарлары.
Тақырыбы: Адам-табиғат перзенті
Мақсаты мен міндеттері: табиғат, адамды қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
1.Білімділік: өз бетінше қоршаған орта туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.
2.Дамытушылық: әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:
Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы
Көрнекіліктер: тірі, өлі табиғат суреттері, адам жасаған заттардың суреттері.
Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау,
Сергіту сәті
Оқулық бойынша жұмыс 7-9 бет Мәтінді оқу, суреттері бойынша жұмыс жүргізу . Қорытынды жасау: Адам-табиғат перзенті.
3. Жаңа білімді бекіту:
.Суретте не жетіспейді? Жалғастыр:.
Сұрақтар бойынша жұмыс:
1. Адам табиғаттың бір бөлігі екенін дәлеледе.
2. Адам табиғаттан нені үйрене
3. Бір күндегі істейтін іс-әрекерін әңгімеле. Табиғатқа қатысы бар ма?
4. Үйге тапсырма: 7-9 бет әңгімеле, сұрақтарға жауап бер.
Күні:
Сабақ: дүниетану
Тақырыбы: Ағза мүшелері
Мақсаты мен міндеттері: ағза мүшелері түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
1.Білімділік: өзбетінше ағза мүшелері туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.
2.Дамытушылық: әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
3.Тәрбиелік: деңсаулыққа көңіл бөлуге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу:
Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы
Көрнекіліктер: макет адам денесі, суреттер, карточкалар.
Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау,
2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
Орындарыңнан тұрыңдар, отыр, қолды көтер, еңкей, аяқты көтер.
Сендер не істедіңдер? Қимылдарды не арқылы жасадыңдар? Оған басты не көмек болды?
Адамның денесі мен оның қызметі біртұтас.
Адам денесі 4 бөліктен тұрады: бас, мойын, кеуде,қол,аяқ.
Дәптермене жұмыс: адам денесінін суретін сал, оның басты бөліктерін жаз.
Оқулық бойынша жұмыс: 9 бет оқу, талдау. Дәптерге ішкі дене мүшелерін жазу.
Ішкі мүшелер: ми, өкпе, жүрек, бауыр, бүйрек, қарын, ішек,қуық.
10 беттегі сурет бойынша ішкі мүшелермен танысу.
«Кім жылдам?» ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді.
Сергіту сәті Көжектерім тұршы, беттеріңді жушы,
Айнаға қарашы, шашынды тарашы.
Киімінді киші, мектепке қарай жүрші
Орнына отыршы, сабағынды оқышы,
-Қандай спорттық ойын түрлерін білесіңдер?
-Қандай ұлттық ойын түрлерін білесіңдер?
Суреттер бойынша жұмыс:
-Бұл спорттық ойын түрлері қандай ағзаның жақсы жетілуіне көмектеседі?
-Бұл спорттық ойын түрлері денені шынықтыруға қоса ала ма?
-Не себептен әр оқушы спортпен шұғылдану керек?
-Бұл мектепте қалай жүзеге асады?
-Өзің спортың қай түрін ұнатасың?
-Ата-аналарын мен спортпен шұғылданасыңдар ма?
Мақсаты мен міндеттері: табиғат, адамды қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
1.Білімділік: өз бетінше қоршаған орта туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.
2.Дамытушылық: әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:
Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы
Көрнекіліктер: тірі, өлі табиғат суреттері, адам жасаған заттардың суреттері.
Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау,
- Суретін сал
Тірі табиғат | Өлі табиғат. |
Адам қолынан жасалғат заттар | Табиғаттан адам не үйреніп жасады |
Сергіту сәті
Оқулық бойынша жұмыс 7-9 бет Мәтінді оқу, суреттері бойынша жұмыс жүргізу . Қорытынды жасау: Адам-табиғат перзенті.
3. Жаңа білімді бекіту:
.Суретте не жетіспейді? Жалғастыр:.
Сұрақтар бойынша жұмыс:
1. Адам табиғаттың бір бөлігі екенін дәлеледе.
2. Адам табиғаттан нені үйрене
3. Бір күндегі істейтін іс-әрекерін әңгімеле. Табиғатқа қатысы бар ма?
4. Үйге тапсырма: 7-9 бет әңгімеле, сұрақтарға жауап бер.
Күні:
Сабақ: дүниетану
Тақырыбы: Ағза мүшелері
Мақсаты мен міндеттері: ағза мүшелері түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
1.Білімділік: өзбетінше ағза мүшелері туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.
2.Дамытушылық: әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
3.Тәрбиелік: деңсаулыққа көңіл бөлуге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу:
Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы
Көрнекіліктер: макет адам денесі, суреттер, карточкалар.
Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау,
2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
Орындарыңнан тұрыңдар, отыр, қолды көтер, еңкей, аяқты көтер.
Сендер не істедіңдер? Қимылдарды не арқылы жасадыңдар? Оған басты не көмек болды?
Адамның денесі мен оның қызметі біртұтас.
Адам денесі 4 бөліктен тұрады: бас, мойын, кеуде,қол,аяқ.
Дәптермене жұмыс: адам денесінін суретін сал, оның басты бөліктерін жаз.
Оқулық бойынша жұмыс: 9 бет оқу, талдау. Дәптерге ішкі дене мүшелерін жазу.
Ішкі мүшелер: ми, өкпе, жүрек, бауыр, бүйрек, қарын, ішек,қуық.
10 беттегі сурет бойынша ішкі мүшелермен танысу.
«Кім жылдам?» ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді.
Сергіту сәті Көжектерім тұршы, беттеріңді жушы,
Айнаға қарашы, шашынды тарашы.
Киімінді киші, мектепке қарай жүрші
Орнына отыршы, сабағынды оқышы,
- Жаңа білімді бекіту:
-Қандай спорттық ойын түрлерін білесіңдер?
-Қандай ұлттық ойын түрлерін білесіңдер?
Суреттер бойынша жұмыс:
-Бұл спорттық ойын түрлері қандай ағзаның жақсы жетілуіне көмектеседі?
-Бұл спорттық ойын түрлері денені шынықтыруға қоса ала ма?
-Не себептен әр оқушы спортпен шұғылдану керек?
-Бұл мектепте қалай жүзеге асады?
-Өзің спортың қай түрін ұнатасың?
-Ата-аналарын мен спортпен шұғылданасыңдар ма?
Жүктеу онлайн
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: