Сабақ жоспарлары / Биология

Биология пәнінен 8 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары

Биология пәнінен 8 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары.
Биология пәнінен 8 - сыныпқа арналған сабақ жоспарлары

Сабақ №1
Тақырыбы: Анатомия және физиология ғылымдарының дамуына қысқаша шолу
Мақсаты:   1. Биология ғылымдарының салаларымен таныстыру. 2. Анатомия және физиологияның ғылым ретінде қалыптасуын көрсету, міндет-мақсаттарын айқындау. 3.   Салауатты өмір сүруге бағыттау;
Әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.
Көрнекілік: Оқулық.  Кесте
Сабақ барысы:    І. Ұйымдастыру кезеңі (ой қозғау)
1. Биология ғылымы нені зерттейді?
2. Биология ғылымының қандай салалары бар?
  ІІ. Жаңа материалды меңгерту/Оқулықпен жұмыс істеу дағдысын  қалыптастыру /а/ тапсырма. Негізгі ұғымдар мен терминдерге анықтама бер:

Анатомия-
Физиология-
Гигиена-
Саналы адам-
Гистология-
Адам морфологиясы-

ә/ тапсырма: Адам ағзасының құрылымын,қызметін зерттеу әдістерін сипатта:
Анатомиялық әдіс-
Физиологиялық әдіс-
Математикалық-
Химиялық-
Хирургиялық-

б/ тапсырма:Адам ағзасының құрылымдық деңгейіне кесте жаса:
ДеңгейлерЖүйедегі мүшелерАтқаратын қызметі
Молекулалық 

Жасушалық

Ұлпалық

Организмдік 

в/ тапсырма: Мүшелер жұмысының реттелу жолдарын түсіндір.    

г/ ЕСІҢДЕ сақта!
Гиппократ – медиицинаның атасы, Клавдий Гален – анатом физиолог, Аль –Фараби – ұлы ойшыл философ, Авиценна – Шығыстың ұлы энцеклопедист ғалымы, Леонардо да Винчи – анатомияның дамуына үлес қосты, Андреас Везалий – анатомияның негізін қалаушы, Уильям  Гарвей – физиологияның қалыптасуына әсер етті, Н.И. Пирогов – анатом-хирург, И.В. Сеченов – рефлекстің табиғатының негіздері, И.И Мечников – иммунитет негізін салды, И.П. Павлов – физоилог, Х.Досмұхамедов – салауаттылықтың негізін қалады.  
  ІІІ.Деңгейлік тапсырмаларды орындап баға ал.
1.Адам ағзасында қандай деңгейлер бар?
2Адам ағзасын зерттеу әдістерін ата.
3Адамның адам болып қалыптасуына қандай факторлар себеп болды?
4. ағзаның біртұтастығын дәлелде.
Үйге: параграф   1
Сабақ №2
Тақырыбы: Адамның тірі ағзалар жүйесінде алатын орны.  Адамның шығу тегі
Мақсаты:  Адамның тірі ағзалар жүйесіндегі ролін, маңызын білу;
Адам мен жануарлар ағзасын салыстыра отырып негізгі ұқсастық,    айырмашылықтарын анықтау. Эволюция нәтижесінде адам  ағзасында болған  өзгерістерге көңіл аудару; Салауатты өмір сүруге бағыттау;
Әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.

Көрнекілік: Кесте: Жануар және адам ағзасы.
Сабақ барысы:    І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Биология ғылымы нені зерттейді?
2. Биология ғылымының қандай салалары бар?
   ІІ. Жаңа материалды меңгерту/Оқулықпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру /а/ тапсырма. Негізгі ұғымдар мен терминдерге анықтама бер:

Атавизм-
Рудимент-
Дриопитектер-
Рамапитектер-
Аустралопитектер-
Епті адам-
Тік жүретін адам-
Неандертальдықтар-
Кроманьондықтар-

ә/ тапсырма:Антропогенезге кесте жаса:

Қазба адамдарСипаттама Табылған жері
Рамапитектер 

Аустралопитектер 

Епті адам

Тік жүретін адам

Неандертальдықтар 

Кроманьондықтар 

б/ тапсырма: Адам нәсілдері   

в/ ЕСІҢДЕ сақта!
 Адам ардақты ат, оны халық ежелден құрмет тұтып, басқа тіршілік иелерінен ерекше     кім    деп сұраған. 
  Адамның жоғары сатыдағы омыртқалы жануарларға, оның ішінде сүтқоректілерге ұқсастығы сырттай қарағанда бірден көзге түседі.

ІІІ.Деңгейлік тапсырмаларды орындап баға ал.
1.Адам ағзасында қандай деңгейлер бар?
2Адам ағзасын зерттеу әдістерін ата.
3Адамның адам болып қалыптасуына қандай факторлар себеп болды?
4. ағзаның біртұтастығын дәлелде.
Үйге: параграф   3


Пікір қалдыру (0)

Пікірлер: