Сабақ жоспарлары / Физика
Жылу сыйымдылық. Жұмыс пен жылу мөлшерінің эквиваленттілігі - Физика, 10 - сынып, 37 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жылу сыйымдылық. Жұмыс пен жылу мөлшерінің эквиваленттілігі. Румфорд пен Джоуль тәжірибелері.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, есептер шығаруда топтық тәсілді жүзеге асыру.салыстыру
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
1. Газ көлемін өзгерткендегі жұмыстың таңбасы сыртқы күштің жұмысының таңбасына неліктен қарама-қарсы.
2. P,V диаграммасынан газдың атқаратын жұмысын қалай есептейміз?
3. Қандай құбылысты жылу берілу дейміз?
4. Жылу берілудің механизмін түсіндір.
5. Калориметрдің құрылысын түсіндір.
6. Калориметрдің қолданылуы.
7. Жылу баланс тенңдеуі нені білдіреді?
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
c-меншікті жылу сыйымдылығы;
t1, t2-бастапқы, соңғы орныққан температуралар.
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын бағалау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
Есептер шығару үлгісін талдау..
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §5.6; 5.7. есептер, дайындық сұрақтары.
- Білімділік мақсаты: Оқушыларға тың мәліметтер беру арқылы білімді қалыптастыру.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушының білім-білігін дамыту. Салыстыра білу, керектіні таңдай білу, ең негізгіні есте сақтай білу қабілеттерін дамыту шараларын ұйымдастыру..
- Тәрбиелік мақсаты: Оқушының білімге құштарлығының, еңбекке икемділігінің дамуына ықпал жасау.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, есептер шығаруда топтық тәсілді жүзеге асыру.салыстыру
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
1. Газ көлемін өзгерткендегі жұмыстың таңбасы сыртқы күштің жұмысының таңбасына неліктен қарама-қарсы.
2. P,V диаграммасынан газдың атқаратын жұмысын қалай есептейміз?
3. Қандай құбылысты жылу берілу дейміз?
4. Жылу берілудің механизмін түсіндір.
5. Калориметрдің құрылысын түсіндір.
6. Калориметрдің қолданылуы.
7. Жылу баланс тенңдеуі нені білдіреді?
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
- Жылу құбылыстарын сипаттайтын шамалардың таңбасы, өлшем бірлігі, формуласы, мағынасын қайталау. Кесте толтыру.
c-меншікті жылу сыйымдылығы;
t1, t2-бастапқы, соңғы орныққан температуралар.
- 20ғ-дың ортасындағы ағылшын ғалымы Джоульдің жылу мен энергия арасындағы сандық қатынасты алуы.
- С тұтас дененің жылу сыйымдылық өлшем бірлігі Дж/К
- Джоуль тәжірибесінің қорытындысы 1кал-4,2 Дж, яғни (Жылудың механикалық эквиваленті) Ж.М.Э.-4,2 Дж/калл
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын бағалау.
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
Есептер шығару үлгісін талдау..
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §5.6; 5.7. есептер, дайындық сұрақтары.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар:
Басқа жаңалықтар:
Механикадағы және термодинамикадағы жылу мөлшері. Калориметрлік тәжірибелер - Физика, 10 сынып, 36 - сабақ
Есеп шығару - Физика, 10 сынып, 29-30 сабақ
Менделеев-Клайперон теңдеуі. Изопроцесстер. - Физика, 10 сынып, 28 - сабақ
Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері. - Физика, 10 сынып, 25 - сабақ