Сабақ жоспарлары / Физика
№4 Зертханалық жұмыс. «Тұтас және сызықтық спектрлерді бақылау» - Физика, 11 сынып, 46 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: №4 Зертханалық жұмыс. «Тұтас және сызықтық спектрлерді бақылау»
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері: плакат, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Білімділік мақсаты: және алған нәтижені түсіндіру; оқушылардың теориялық білімдерін нығайту және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
- Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері: плакат, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Зертханалық жұмыс жасауға дайындық. (әңгіме)
- Шынының сыну көрсеткішінің жарық сеулелерінің түсу бұрышы артқан кезде қалай өзгеретінін анықтаңдар.
- Абсалют сыну көрсеткішінің физикалық мағынасы неде?
- Сыну көрсеткішін ең үлкен дәлдікпен, яғни ең кіші қатемен қалай анықтауға болады?
- Техника қауіпсіздігі жөнінде нұсқау.
- Зертханалық жұмысты оқулықтағы нұсқау бойынша орындау.
- Өлшеудің және есептеудің нәтижесін жазу үшін кесте дайындалады.
- Фотосуреттен калькаға бөлшектердің ізі түсіріледі.
- Калькаға көшірілген бөлшек іздерінің бастапқы бөліктеріндегі қисықтық радиустарын өлшеңдер.
- Калькаға түсірілген белгісіз бөлшек пен протонның меншікті зарядтарын салыстырыңдар. Өлшеу нәтижелері бойынша қандай бөлшек екенін анықтаңдар.
- Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.
Пікір қалдыру (0)
Пікірлер:
Ұқсас жаңалықтар: